Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Zliten
tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Stockholm

Ja man kanske skulle ta chansen då... Det skulle ju svida om man inte kommer med.. Då blir det hem igen och lyssna på Tiesto - Magic 6


___________________
Livet är till att levas, inte att överleva..

Old Post Dec-02-2003 21:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Zliten Click here to Send Zliten a Private Message Add Zliten to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sipowitz
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2001
Location: Maaiiillmööööee

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Måste bara skryta om att jag var på gymmet nyss ... ja dom behövde hjälp med sin kopiator så jag fixade den


Hehe jag trodde först du hade varit på gymmet och kört benträning (som du gjorde innan vi åkte till tranceenergy)....

Haha den gången var du helt död ;-)

Old Post Dec-02-2003 22:23  Sweden
Click Here to See the Profile for sipowitz Click here to Send sipowitz a Private Message Add sipowitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you



Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden

om jag kunde hitta 500kr så skulle jag inte tveka.. men dom pengarna finns tyvärr inte

aja.. NÄSTA ÅR såååå
Har blivit lite anti-monday bar också...vettefan varför bara känns så. Fast har iofs två underbara kvällar med Marco V att tacka dom för.. och J00F och askew...och.. aja dom e väl okej
Fokused får också fixa en kryssning


___________________

Old Post Dec-02-2003 23:22  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zliten
tranceaddict



Registered: Nov 2003
Location: Stockholm
Rasta

quote:
Originally posted by zamson
om jag kunde hitta 500kr så skulle jag inte tveka.. men dom pengarna finns tyvärr inte

aja.. NÄSTA ÅR såååå
Har blivit lite anti-monday bar också...vettefan varför bara känns så. Fast har iofs två underbara kvällar med Marco V att tacka dom för.. och J00F och askew...och.. aja dom e väl okej
Fokused får också fixa en kryssning



Det blir Holland nästa år istället Zammie

Tycker jag varjefall.. Så tar vi med oss Proximus så han kan gästspela...


___________________
Livet är till att levas, inte att överleva..

Old Post Dec-02-2003 23:33  Sweden
Click Here to See the Profile for Zliten Click here to Send Zliten a Private Message Add Zliten to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed



Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Med tanke på hur lite dom har tittat på leg under tidigare resor... Jag har närmare bestämt inte sett en enda koll så vet jag många som åker med ändå och helt enkelt chansar... 2 av dom åker med mig


alltså, vafan är detta? folk blir uppenbarligen aldrig visiterade....enligt andra nissar var det skitdålig koll på leg på sensation, dance valley, och nu hör jag detta...mig och mina polare som jag var med på sensation, dance valley och valborgskryssen (samma gäng) kollade de alla...

antingen ser vi ut som snorungar hela bunten eller så ser vi kriminella ut....mycket märkligt...iofs beter vi oss oftast som om vi vore i femårs åldern, så det kan bero på det


___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se

Old Post Dec-03-2003 01:32 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
alltså, vafan är detta? folk blir uppenbarligen aldrig visiterade....enligt andra nissar var det skitdålig koll på leg på sensation, dance valley, och nu hör jag detta...mig och mina polare som jag var med på sensation, dance valley och valborgskryssen (samma gäng) kollade de alla...

antingen ser vi ut som snorungar hela bunten eller så ser vi kriminella ut....mycket märkligt...iofs beter vi oss oftast som om vi vore i femårs åldern, så det kan bero på det


Jag brukar ge råden..
Gå gärna ombord med någolunda jämnagamla (för att inte sticka ut från mängden)
Klä er moget.
Fjomsa inte runt för då verkar det som man har föräldrarfritt.
Ultimata är ju om man också har falskleg.


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-03-2003 07:51  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.



Registered: Oct 2000
Location:

jeg tror at vi muligens har et par billetter til overs

er ikke helt klart ennå tror jeg, men kan poste her hvis det blir no

Old Post Dec-03-2003 17:56 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Lineup & tider dansgolv:

Ministry of Sound Floor
(Dancing Palace, Däck 7 &
22.30-00.00 Jace (Fin)
00.00-02.00 Matt Hardwick (UK)
02.00-04.00 Scott Bond (UK)
04.00-06.00 John Askew (UK)

14.00-15.30 Paul Louth (UK)
15.30-17.00 Johnny Boy (Sve)

Monday Bar Floor
(Panorama Bar, däck 9)
22.00-23.30 JdotP (Sve)
23.30-01.00 StoneBridge (Sve)
01.00-03.00 Lee Burridge (UK)
03.00-04.30 Henrik B (Sve)
04.30-06.00 Thomas Krome (Sve)

14.00-16.00 Morg (Sve)
16.00-18.00 Noma (Sve)

Lounge Floor
(Sailor's Pub, Däck 7)
21.00-04.00
08.00-14.00
DJs on rotation:
Henrik Löwenhamn (Sve), Dana Bergqvist (Sve), Andreas Hansson (Sve), Ronny Elvebakk (Sve)






Inte missa för mig
00.00-02.00 Matt Hardwick (UK)
02.00-04.00 Scott Bond (UK)
04.00-06.00 John Askew (UK)


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-04-2003 13:23  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Inte missa för mig
00.00-02.00 Matt Hardwick (UK)
02.00-04.00 Scott Bond (UK)
04.00-06.00 John Askew (UK)


fan allså...känns lite synd att dom DJs man allra hellst ser liggeer i rad....blir så mycket dötid då....men fan vilka 6 timmar det blir


___________________

Old Post Dec-04-2003 13:29 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

quote:
Originally posted by mindshooter
fan allså...känns lite synd att dom DJs man allra hellst ser liggeer i rad....blir så mycket dötid då....men fan vilka 6 timmar det blir
Som jag skrev nån annanstans... denna kryssning är mer än bara dansa till några DJs... tidigare har det vart en underbar feeling i hela kryssen... dey händer så mycke kul runtomkring.. träffa folk, springa runt å chilla, kolla uppleva nåt annat


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Dec-04-2003 13:37  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.



Registered: Oct 2000
Location:

01.00-03.00 Lee Burridge (UK)
03.00-04.30 Henrik B (Sve)
04.30-06.00 Thomas Krome (Sve)


down boy!!

Old Post Dec-04-2003 19:04 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN
Love Poundin' Sensation

15.30-17.00 Johnny Boy (Sve) SKÖNASTE AVSLUTNINGEN!!!

Old Post Dec-05-2003 08:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > New Monday Bar Cruise !!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback"party" dance song [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMauro Picotto - Lizard (Picoto Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:03.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!