Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Saker som jag upplevde under kvällen som jag har åsikter om, vilka jag behåller för mig själva om ingen verkligen vill veta:

* Mannen i flemencohatt med tillhörande(?) små discokulor som ställde sig bakom dansande tjejer och slickade dem på håret.

* Snubben som kvällen igenom, via LCD-display, tydligt proklamerade att Paul van är en flata!

* Killar i alldeles för tajta jeans och alldeles för slickat hår.

* Tjejer, vars troligen enda tillgång är en imponerande urringning, som tror de är J-Lo på dansgolvet och drar till sig orytmiska pojkar som flugpapper och därmed tränger ut alla andra som försöker ta ett eller annat danssteg på golvet.

* Ölglas i handen och ölet på golvet.

* PvD:s låtval mellan ca 1:10-1:50.

* Jag själv.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Sep-24-2003 10:32  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Saker som jag upplevde under kvällen som jag har åsikter om, vilka jag behåller för mig själva om ingen verkligen vill veta:

* Mannen i flemencohatt med tillhörande(?) små discokulor som ställde sig bakom dansande tjejer och slickade dem på håret.

* Snubben som kvällen igenom, via LCD-display, tydligt proklamerade att Paul van är en flata!

* Killar i alldeles för tajta jeans och alldeles för slickat hår.

* Tjejer, vars troligen enda tillgång är en imponerande urringning, som tror de är J-Lo på dansgolvet och drar till sig orytmiska pojkar som flugpapper och därmed tränger ut alla andra som försöker ta ett eller annat danssteg på golvet.

* Ölglas i handen och ölet på golvet.

* PvD:s låtval mellan ca 1:10-1:50.

* Jag själv.

Ja oftast har dom där brudarna bara för syfte att visa upp sig som det ser ut som... "Hej hej, jag har jätte lökar och hotpants upp på halva röven"

Öl glas med senare tillhörande glassplitter har verkligen inget att göra på golvet.

Såg en del pundhuvven som inte fatta vad det hela handlade om utan bara försökte spexa för damerna och bara dansade in i andra människor...

Alltid är det nåt
Annars var allt bra

Old Post Sep-24-2003 10:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

jag vill se bilder! posta i tråden om ni hittar nån länk...

Old Post Sep-24-2003 12:00  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Carl_Paris
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

PVD var för mig en besvikelse, vet inte, hade väntat mig nåt mer...

Housegolvet var dock långt över förväntan trots att Junior Jack och Kid Crème ställt in. Eric Prydz var stenhård, och de andra (öhhh, Wendin, Stonebridge, nån mer) var duktigt bra de med...

Old Post Sep-24-2003 12:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Carl_Paris Click here to Send Carl_Paris a Private Message Add Carl_Paris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Eftersnack sker i följande tråd

KLICKA!

Old Post Sep-24-2003 15:21 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Paul van Dyk SMC Big Bang Stockholm [Edit] 23/9
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackrecorded in cinema :P [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSassot - Empty (Aly & Fila Remix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:34.

Forum Rules: