Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002
Re: Re: foFORUMFORUM

quote:
Originally posted by SnuggLe
Goh, ben je een broertje van Partyhardy?

dat wordt een vrolijke boel

Old Post Nov-24-2003 19:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001
Re: foFORUMFORUM

quote:
Originally posted by azior
jaa! impulz!

ik had een deal met een vriend: hij zou naar een extrema feestje gaan, en dan zou ik naar een hardstyle feestje gaan... zo gezegd, zo gedaan: hij vondt extrema x-clusive in las palmas helemaal te gek! en toen voelde ik mij dus zeer genoodzaakt om ook te gaan genieten van het geweld wat hardstyle heet

maar ik dacht dus even dat impulz alleen hardstyle was, bekijk ik de line-up, zie ik Holden, Ornadel en Dekay! en toen wist ik het: Impulz zal ongetwijfeld een van de allerbeste feesten van het jaar zijn, en het alles uit de kast halen om Extrema Outdoor te verslaan!

ik zal te herkennen zijn als die idioot die helemaal uit zijn dak gaat op alles wat geluidsgolf is

quote:
van CluCharts forum
er is een kansje dat ik hier ook naartoe ga (deal met een vriend: hij naar iets housigs, ik naar iets hardstylerigs) maar zeker weten doe ik het niet...
als ik er ben wil ik zeker naar: James Holden (had bij extrema outdoor afgezegd), Matthew Dekay (draait heerlijk), Guy Ornadel (is zeer goed)...

.

Old Post Nov-24-2003 19:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Guy Ornadel kan ik idd alleen maar ten zeerste aanraden. Zowel bij Impulz dec 2002 als bij 4 Elements was hij voor mij de man van de avond!

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Nov-24-2003 19:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by M_Peror
Guy Ornadel kan ik idd alleen maar ten zeerste aanraden. Zowel bij Impulz dec 2002 als bij 4 Elements was hij voor mij de man van de avond!

ik ken toch 2 mannen die zeker toch de mannen van de avond zullen zijn

.

Old Post Nov-24-2003 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ArisE2
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2003

100% mee eens...
als er een dj is die een super platenkeuze heeft is hij 't wel. Hetzelfde geldt ook voor mij dat hij de topper was van 4 elements. Nu maar afwachten of 'ie 't dit keer ook weer kan fixen
Bij Holden wordt 'nothing' een mega geil-moment!!!!!
Vergeet(die 2 mannen) G&D niet..na zaterdag de definitieve doorbraak.(als die er al niet was)..

Old Post Nov-24-2003 20:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for ArisE2 Click here to Send ArisE2 a Private Message Visit ArisE2's homepage! Add ArisE2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

all hail to the king baby!!!!

Last edited by basvh on Nov-24-2003 at 22:49

Old Post Nov-24-2003 22:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

quote:
Originally posted by arj1o1
ik ken toch 2 mannen die zeker toch de mannen van de avond zullen zijn

Yeah, agreed... maar die waren er toen niet...

Old Post Nov-24-2003 22:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Heb echt nu al super veel zin in Impulz. Duurt ook gewoon tot 8 uur, echt te extreem eigenlijk! Kijk al helemaal uit naar G&D, Holden en Guy Ornadel!

Old Post Nov-24-2003 23:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
azior
tranceaddict

Registered: Oct 2003

G&D vond ik echt zwaar tegenvallen bij Invited By... ze draaiden echt alleen maar eigen producties en remixen, en dan moet je wel een grote ego hebben lijkt me... technisch ging het ook niet altijd even lekker, dus ik ken genoeg betere dj's

Old Post Nov-25-2003 10:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for azior Click here to Send azior a Private Message Add azior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Er zijn idd wel betere DJ's dan G&D, maar slechts weinig betere producers in IMO. Dus als ze lekker veel eigen producties draaien ben ik al lang tevreden want dat was dan juist wat ik wilde horen!

Als ze nu bout zouden DJ'en en dan ook nog allemaal lamme platen draaien, ja dan, maar ze maken 't een ruimschoots goed met 't ander.

Old Post Nov-25-2003 10:26  Netherlands
Cmdr_Keen
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

Kan nauwelijks wachten!

THIS IS MY SIGNATURE! There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I master my life. My signature, without me is useless. Without my signature, I am useless. Before God I swear this creed. My signature and myself are the defenders of my country. We are the masters of our enemy. We are the saviors of my life.
So be it, until there is no enemy, but Peace!

Old Post Nov-25-2003 10:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cmdr_Keen Click here to Send Cmdr_Keen a Private Message Visit Cmdr_Keen's homepage! Add Cmdr_Keen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Jippie Dana en Promo op Impulz

quote:
Spectaculaire last minute wijzingen line up Impulz

UDC is druk bezig met de voorbereidingen voor het megadancespektakel Impulz, dat op 6 decmber zal plaatsvinden in de Brabanthallen in den Bosch. En dat de wereld van de muziek een dynamische is wordt op dit moment weer eens bewezen door opmerkelijke verschuivingen in de line up. Allereerst was er vorige week het nieuws dat publiekslieveling en excentrieke Japanner Yoji Biomehanika heeft moeten afzeggen ivm met de aanstaande geboorte van zijn kind, dat op 6 december is uitgerekend. Zijn plaats als afsluiter in de HQ zaal zal worden ingenomen door Nederlands’ absolute hardstyle diva nummer 1: dj Dana.
Verder zijn er op het laatste moment twee dj’s toegevoegd aan de nieuwe hard style zaal: Allereerst zal dj Fausto zijn opwachting maken in deze zaal. Fausto die normaal gesproken meer richting de hard house stijl neigt zal speciaal voor de gelegenheid een hard style set draaien van 02.00 tot 03.15. Verder is er de spectaculaire toevoeging van dj Promo, die de zaal met een set van een uur en een kwartier zal entertainen.

Overigens is de volledige time table voor volgende week zaterdag vanaf dinsdag 25 november te vinden op deze site.

Old Post Nov-25-2003 10:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > IMPULZ .::::. 6 December .::::. Brabanthallen Den Bosch
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp ID This Track From 2002 [2004] [10]

Click here to listen to the sample!Pause playbackC.M. - Dream Universe (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:30.

Forum Rules: