Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Mario_GX
tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by Glorie
grymt! kommer du oxå se till att kolla den här tråden så sent som möjligt eftersom jag kommer föreslå exakt tid för TA-meetupen snart.

vet inte om du kommer med bil eller tåg?

bil:
Parkeringar är utmärkta på kartan. gratisparkeringar med ljusgrönt. Kolla dock skyltarna för säkerhets skull
OBS: Ställ er inte i parkeringshus eftersom de stänger klockan 12!!

tåg:
Från Resecentrum till Nationernas är det ca 750 meter att traska.
du går rakt upp från RC längs den stora stora gatan järnvägsavenyn(som senare byter namn till vasavägen) med en allé!!! sväng vänster när du når stora teatern utmärkt med ett T!! (ef. ca 350 m, (den ligger på vänster sida ) You can't miss it. gå vänster in där på platensgatan.. gå ändra fram (två kvarter) ca: 300 m till du ser en kiosk som heter Ynges i ett hörn...(tittar du höger ser du domkyrkan) och du lär förmodligen höra dunket då oxå. sen går du höger upp på den kullerstensgatan..50 m den går lite uppför, så har du NH på höger sida! gå in nedre ingången.

jag kommer med bil med 4'a andra festglada människor men hur sent ska informationen läggas upp? för vi kommer åka runt 1-2 tiden från helsingborg, och de vore synd ifall ja inte hinner få reda på samlingstiden

och tack för kartan förresten, den va perfekt

Old Post Dec-10-2003 15:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Mario_GX Click here to Send Mario_GX a Private Message Visit Mario_GX's homepage! Add Mario_GX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Big Ears

hmmmmm......

speltiderna:
Envio & Endre 22:30-01
Kai Tracid 01-03

helst skulle vi behöva träffas mellan 21.30-22.30 problemet e att jag inte vet när jag ska jobba, fastän jag har tjatat i hjäl mig efter information men det löser sig... jag vill INTE missa en TA-meetup

men jag postar nån tid dagen innan, alltså på fredagen så kan ni kolla då

ev. platser för en träff kan va (som vanligt ) till höger om dj'en... baren eller så man måste ju kunna prata oxå, så jag tycker kanske inte dansgolvet e ett så ultimat ställe.. ska försöka få lite karta över stället hmmmm eller iofs.. jag kan ju gå dit i morgon och kolla läget

vassegooo för kartan förresten

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-10-2003 15:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

Glorie: du råkar inte ha det fulla spelschemat för alla DJs?

Old Post Dec-10-2003 20:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by Funfrock
Glorie: du råkar inte ha det fulla spelschemat för alla DJs?

snart vaddå..kommer du oxå? weeeeee...vilket dunderkalas det här blir

en till fin bild jag knåpat ihop just for you guys

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-10-2003 20:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

^^

l33t

Old Post Dec-10-2003 21:36  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

quote:
Originally posted by Sand Leaper
l33t

va? jag fattar inte sånt där

-------------------------------

bussen från sthlm avgår från "orientexpressen" (vad det nu är) på centralstationen klockan 18.00 (bussen väntar inte)

hem klockan 3.30

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-10-2003 21:45  Sweden
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

l33t = leet = elite = häftigt/ballt/skojigt/grymt/duktigt/ , vadhelst passar bäst in i sammanhanget..

supplying your geeky needs all the time.

Old Post Dec-10-2003 22:55  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Glorie
va? jag fattar inte sånt där

-------------------------------

bussen från sthlm avgår från "orientexpressen" (vad det nu är) på centralstationen klockan 18.00 (bussen väntar inte)

hem klockan 3.30

är egentligen 1337 och står för elite... alltså grym typ

Old Post Dec-10-2003 22:56  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

AAA FYFAN TAGGAD NU ASSÅ

Old Post Dec-11-2003 00:17 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Unis
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2002

Ahh, grym matkarta Glorie. Precis vad jag behöver. Lutar åt lite Taco.
Mumma!!

Old Post Dec-11-2003 07:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Unis Click here to Send Unis a Private Message Add Unis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
envio
tranceaddict

Registered: Jun 2003

är det i Linköping där det finns en skulptur av en trasig cykel på torget i centrum? samt en stor idrottshall med ett badhus bredvid, å ännu en gigantisk idrottshall på andra sidan "sjön" eller vad man ska kalla det, med golf, basket, å hela köret?

isåfall har jag varit där förut.. kommer dock inte ihåg namnet på de städer jag vart i :P

envio home
contact

Old Post Dec-11-2003 19:07  Sweden
Click Here to See the Profile for envio Click here to Send envio a Private Message Visit envio's homepage! Add envio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Party Hat det börjar dra ihop sig

eyyy

nu har jag äntligen fått mina arbetspass mitt förslag till TA-träff är klockan 22.00 !!!! notera det nu hehe, nemen e det ok för alla? då har väl folk kommit in va? (och då hinner väl envio & endre?)

plats återkommer jag med senare under fredagen, måste gå och reka området i morrn

f.Ö kollade jag idag upp hur länge den lilla taco-baren hade öppet och de stänger 04.00 på löradagen

Tom Cloud - Told You So

Old Post Dec-12-2003 01:41  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Kai Tracid @ Linköping, 13e december
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Errik - We.Feel.The.Same (Club Mix) [E-Cutz] [EC 005] [2008] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAfterburn - Frattboy [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:41.

Forum Rules: