|
ik kan niet anders zeggen, men handelt de zaken netjes af bij Armada
| quote: |
Kolkie's brief
Beste Armada,
Zoals u welbekend vond er afgelopen donderdag een Armada-avond plaats in club Mazzo te Amsterdam. Nou wil het feit dat ik een enorm fan ben van het genre muziek dat Armada voortbrengt en in het bijzonder de dj-kwaliteiten van Armin van Buuren . Toen ik dus op de hoogte kwam van deze avond heb ik wat rondgebeld en zodoende zat ik donderdagavond om iets over 7 (!!) in de trein, mede door de mededeling op de site van Armada 'be there in time!'. Zo gezegd en zo gedaan en een kleine 3 uur later, om iets voor 11 stonden wij met z'n drieen voor de deur van de Mazzo. De vriendelijke dame voor de deur vroeg ons daar naar onze leeftijd. Deze bedroeg voor mij en 1 van zijn kameraden 21, de derde was 25. De volgende mededeling was dat we er niet inkwamen omdat de minimumleeftijd op maarliefst 23 lag. Nou had ik persoonlijk er op gerekend dat toen ik enkele maanden geleden 21 werd ik om de leeftijd bij dergelijke gelegenheden nooit en te nimmer meer geweigerd zou worden. Nou mooi wel dus! Ik kan u verzekeren: dat is niet leuk, en al helemaal niet als je er 2.5 uur voor in de trein gezeten hebt. Mededelingen van onze kant dat dit een zeer ongebruikelijke regel is en dat het ons niet bekend was en bekend kon zijn omdat het nergens aangegeven staat (online althans) werden weggewuifd met de mededeling dat er nog genoeg andere dingen in de stad te doen waren en dat het op de deur wel aangegeven stond....
Persoonlijk respecteer ik altijd de regels van clubs en uitgaansgelegenheden en een ieder is er natuurlijk vrij in om deze op te stellen. Wel vind ik het op z'n minst belachelijk dat deze regels alleen nergens terug te vinden zijn! Zowel op de site van Mazzo als op de site van Armada staat/stond er niets vermeld over deze zeer ongebruikelijke regel in clubland (een ieder die ik dit verteld heb vond het een zeer opmerkelijke regel). Persoonlijk vind ik dit erg
vervelend om de eerder genoemde redenen en wij waren ook niet de enige personen die om deze regel geweigerd EN teleurgesteld zijn.
Wat ik nu verwacht van Armada? Eigenlijk niets, maar ik zou een excuus op z'n minst zeer gepast vinden en wil jullie er VOORAL op wijzen deze fout de volgende keer niet te maken; dit teneinde vergelijkbare teleurstellingen in de toekomst te voorkomen (ik kan me niet voorstellen dat Armada kickt op zulke dingen).
Met vriendelijke doch teleurgestelde groet,
Gerdinand Kolkman
p.s. uiteindelijk zijn wij in de Escape beland waar het verwachte niveau bij LANGE NA niet gehaald werd, sjonge wat een saaie muziek was dat zeg!
p.p.s. van enkele bekenden (23 MIN) heb ik begrepen dat het een zeer
geslaagde avond was, waarvoor hulde .
|
en vandaag was er al gereageerd door ene Maykel
| quote: |
Beste Gerdinand,
Helaas kun je in onze situatie bezoekers nooit garanderen dat ze erin
komen. Dit om het simpele feit dat wij (als label) slechts verantwoordelijk zijn voor de line up en naam van de avond. Sommige
clubs hanteren het principe dat mensen met gymschoenen niet binnen
komen, andere een leeftijd grens. Ik ben het met je eens dat dit beter gecommuniceerd had moeten worden. Om de pijn te verzachten wil ik je een Universal Religion CD aanbieden (stuur je mij je adres). Excuus voor het ongemak.
Groet,
Maykel
Armada Music
|
zeer plesant, ook daar ik al op het punt stond deze ceedee zelf te kopen . Kan ik mooi die cd-bon gebruiken voor een ander juweeltje .