|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahaha, jij hebt um ook aangevraagd? LOL.
Zullen we samen een serie maken? 
Ga jij mee als ik um krijg (krijg ik toch niet op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo 
Nah, het boeit me niet. Dan maar geen pix maken en 10 euro dokken, BOEIEND 
Maar het ligt niet daaraan hoor of ik ga......ligt aan andere zaken. Maar lijkt me wel supergezellig, ondanks dat ik niet van Armin hou. Gewoon leuk om met veel bekenden naar een feessie te gaan! |
lachen, wij gaan ook foto's maken. veel fotografen zo 
___________________
bah
|