Een beetje regen kan echt geen kwaad. 5 mm maximaal en das echt niet veel. Ik heb het wel erger meegemaakt, dat je echt stond te banjeren in de blubber, en dat zal op dv echt niet gebeuren. Bovendien sluit ik me aan bij miss proximus en ook omdat ik mezelf misschien best wel een boer mag noemen... Het gaat waarschijnlijk niet eens regenen! 50% kans op regen betekent niets anders dan dat de kans 1 op 2 is dat er een beetje regen valt. Daar valt best mee te leven.
ze zeiden dat het vandaag ook tussen de 25-30 graden zou worden...Niks maar dan ook helemaal niks van gemerkt.het is alleen maar fokking benauwd man.Dus ik geloof die shit niet hoor..En btw regen is niet erg.op mysteryland regende het ook af en toe.Als het te erg is ren ik gewoon weer een tent naar binnen.
GREETZ!!
Aug-02-2001 16:14
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
en hoe kan het nou gaan regenen als 80.000 man de zonnedans doen
Aug-02-2001 16:29
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Wie gaan er allemaal daarna naar umek...aangezien ik dan namelijk geen favo dj heb ga ik daarwel heen zoals sommige anderen hier....ff f33stuh.
Aug-02-2001 18:08
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
13:45 ben ik bij UMEK vooraan.Heb hem 1x gehoord in "ITEM" in A'dam.en OMG wat was ie lekkere techno aan het draaien..UMEK rules
GREETZ!!
Last edited by Bellie on Aug-02-2001 at 19:01
Aug-02-2001 18:56
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur
Registered: Jan 2001
IKKE IKKE IKKE OOK
UM UM UM UM UM EK EK EKE E K E UUUUUUUUUUMEEEEEEEEEEEEEK
Op impulz was IE ZWAAAAAAAAAAR BROET
Aug-02-2001 20:34
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
we hebben een camping gevonden! , 20 mintuutjes van Spaarnwoude af ofzo maar die camping "sloot" al om 9 uur en we konden pas rond half 12 morgen avond daar terecht omdat er een aantal nog moeten werken morgen (waaronder ik ) maar dat vond die vent geen probleem dus dat is relaxt, dat wordt al partyen morgen avond en 20 minuutjes is altijd beter als 2,5 uur er vandaan zitten! toch?
oh yes! nog maar 1 dagje!
Beterrrrr....
Nah, een beetje verkoeling is niet erg. Vorig jaar was het vet heet & erg benauwd in die tenten. 21 graden is een superlekker temperatuurtje.
Gaat iedereen naar Umek? Ach ja, voorderest is er toch geen flikker op dat tijdstip te doen
Montana is al geweest & Darren Emerson / Armin komen later wel
Greetz,
SnuggLe
Aug-03-2001 11:17
eXos
The Delight
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gaat iedereen naar Umek? Ach ja, voorderest is er toch geen flikker op dat tijdstip te doen
Greetz,
SnuggLe
UMEK, Never heard of... Wat voor soort house ken ik van 'm verwachten!!
GReeTZ
Aug-03-2001 14:19
TranceFool
Rollin´ Rhythms
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
UMEK, Never heard of... Wat voor soort house ken ik van 'm verwachten!!
GReeTZ
Ik weet een ding van Umek en dat is dat het nogal KEIHARDE techno is, toch?????