Originally posted by New Wave
Zijn er nou al kandidaten die moderator willen worden en het risico willen nemen dat je over 6 maanden overspannen bij het RIAG terecht komt?
Nou ja, ik dus... en Magik56... en dat zijn de enige tot nu toe... alleen is het wachten op het antwoord van Ding geloof ik of die niet mod zou willen worden... Voor hem gingen ook een aantal stemmen op...
Nov-01-2003 21:42
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Ik wil ook wel hoor maar dat is een beetje kansloos
Dusse doe maar niet maarre ik ga iig niet weer die voting organiseren.
Hier ben ik nog ff, vind het ook jammer Bram, maar denk dat het inderdaad ook beter is. Als je t forum niet meer leuk vindt op deze manier dan schiet het gewoon niet op...en als dit ervoor kan zorgen dat je nog wel gewoon lid blijft (lid, wat klinkt dat idioot, we zijn lid van een TA vriendengroep whehehe)!
Ik denk dat Blik op zich ook best wel een aan vervanging toe is. Niet omdat ik vind dat hij slecht werk levert - respect dat je het zo lang hebt volgehouden (oh, je bent nog niet weg) - maar meer omdat ik denk dat het goed is om even een ander persoon te hebben die de touwtjes in handen heeft.
Nog ff dit:
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja anders maak je er even een dictatorum van hey!
lol!
ennu
quote:
Originally posted by Donna
mekker
(hehe)
Mevrouw wanneer bent u volwassen geworden!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Nov-01-2003 22:33
Massive
bollocks
Registered: Jul 2001
Location: Hammersmith Bugle
quote:
Originally posted by New Wave
Zijn er nou al kandidaten die moderator willen worden en het risico willen nemen dat je over 6 maanden overspannen bij het RIAG terecht komt?
doe jij t dan maar Tim... jij bent toch al kind aan huis bij het RIAGG
Nov-02-2003 14:45
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ik steun kleine Massive
Markie 4 mod!!
Nov-02-2003 14:48
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
Ik wil wel weer MOD worden. Ik mis t gewoon enorm & ben bereid veel veranderingen door te voeren!
DREAM ON!! Kut forum, kom hier bijna nooit meer. 16 jarig pubers die, zonder enige vorm van discussie, elkaar proberen te overtroeven.
En btw, wat valt hier nou te modden. 2 is echt wel meer dan voldoende...
Ar101 moet t zowieso niet worden. Die denkt l33t te zijn door hier van alles te sharen zonder enig crediet te geven aan de mensen die t verdienen. Iedereen kan serverruimte kopen knaapie! en niemand geeft ene reet om je aantal posts btw...
zow....
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Nov-02-2003 15:23
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by DJ_Massive
doe jij t dan maar Tim... jij bent toch al kind aan huis bij het RIAGG
Mwjha, ik twijfel nog.
Want weet je wat het probleem is, regelmatig wordt ik om de stomste redene in een dwangbuis gepropt.
Dan kan ik dus niet op internet voor een week.
Ik heb het aan mijn begeleiders gevraagt en die gaan overleggen met het hoofd van afdeling psychiatrie.
Ik moet eerst wachten tot dat onderzoek is afgesloten.
___________________
Allemaal gelul!!
Last edited by New Wave on Nov-02-2003 at 16:39
Nov-02-2003 16:00
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by eXos
Ik wil wel weer MOD worden. Ik mis t gewoon enorm & ben bereid veel veranderingen door te voeren!
DREAM ON!! Kut forum, kom hier bijna nooit meer. 16 jarig pubers die, zonder enige vorm van discussie, elkaar proberen te overtroeven.
En btw, wat valt hier nou te modden. 2 is echt wel meer dan voldoende...
Ar101 moet t zowieso niet worden. Die denkt l33t te zijn door hier van alles te sharen zonder enig crediet te geven aan de mensen die t verdienen. Iedereen kan serverruimte kopen knaapie! en niemand geeft ene reet om je aantal posts btw...
zow....
zozo ik ben vast de enige die shared of niet. jij zit in de scene;wie voelt zich hier dan 1337 , en ik koop ook vast serverruimte