|
| quote: | Originally posted by Chicane
Dezelfde dag draaide hij gratis in Zoetermeer op het plein achter de bibliotheek, samen met Armin en Marco V gratis... The Pitch was dat ofzo, toen kwam Urban Train voor het eerst live voorbij nadat Scot Bond die spaaide in zn emix |
Ik weet niet wat jij precies bedoeld maar die dag draaide hij niet tegelijk in de Eau en zeker niet een solo. Hier volgt mijn tijdschema van een heel mooi weekend in juni 2001:
3 juni 2001 (ok technisch gezien was het 4 juni 2001, want hij draaide na 12 uur 's nachts) de Eau vierde zijn tweede verjaardag waar oa Tiesto draaide, geniale set die onder de MP3-nerds als één van de betere Tiesto sets wordt beschouwd. Na deze slachtpartij zijn we vervolgen op 4 juni 2001 naar the Pitch geweest waar hij niet voor het eerst Urban draaide, aangezien dit nummer ook al voorbij kwam in de Eau (uurtje of 12 a 13 ervoor dus). Na Tiesto @ the pitch werd ik verplicht om na de tweede dag van de verjaardag in Eau te gaan, waar Armin en Tom Harding draaide, wederom een geniale avond.
Edit: lees me post ff opnieuw en technisch gezien draaide hij op 1 dag in de Eau en Zoetermeer 

Down-Under was da bomb
Last edited by MaGiK54 on Aug-08-2004 at 03:03
|