Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Bijna vergeten, na afloop stond wessel van diepen, niet geheel nuchter, in de garderobe nog z'n nummer aan een star******tje te geven

[edit]mag fuck al niet meer op dit forum? fuck zeg[/edit]
[edit2]ow fuck wel maar ****** niet, apart [/edit2]

Old Post Feb-15-2004 15:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jimmy
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Zoals een echte bokswedstrijd werd het bordje "1" aan het publiek getoond en remy en ronald mochten laten zien wat ze konden. Sander begon ze gelijk al lekker uit te dagen met buigingen, ze te aanbidden en geklooi met de inmiddels uitgedeelde handdoekjes.

quote:
Prachtig om te zien hoe ze elkaar zaten aan te kijken onder het mixen, beetje uitdagen, wat wegdraaien en allemaal vlekkeloos.

quote:
Even later draaide Remy een plaat met echt een dikke bass, hele zaal plat, maar Sander zou er wel ff overheen gaan en gooide vlekkeloos outkast - hey ya erin !? Echt geweldig om te zien, die kop van remy "wat doe je nu?" en Sander met een big smile Remy weer iets minder vlekkeloos een dikke bass erin, echt mooi hoe ze tegen elkaar bezig waren met ieder hun eigen stijl.

fantastische dj avond dus...

Old Post Feb-15-2004 15:25 
Click Here to See the Profile for Jimmy Click here to Send Jimmy a Private Message Add Jimmy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Dat was idd erg gaaf dat 'elkaar uitdagen', maar zoals ik al zei tegen je Ding, bij Sasha was dat helemaal vet man. 4 handen op 1 mixer door elkaar heen/onder elkaar door, ik heb echt met open mond en een stijve pik staan te kijken toen
Geweldig

Old Post Feb-15-2004 15:42 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Zo dan nu ff een iets uitgebreider report.

Zo rond een uur of 16:00 van huis vertrokken om gezamenlijk met basd en later ding chavez naar den haag af te reizen om daar wat bij snuggle te eten en te drinken (gezellig thunderdome's lusiteren )
Op den haag al schaamteloos voor het eten bij bram een dubbele whopper en en kroket naar binnen gewerkt (sommige mensen hebben altijd honger)

Om 23:00 besloten we maar naa het paard te vertrekken. Daar stond alweer een aardige rij. Snuggle had weer een meevallertje hij stond dubbel op de gastenlijst dus we hadden 2 kaarten over. Een geluk voor een bekende vanmij want ik wist dat hij geen kaartjes had gehaald in de voorverkoop. Probleem was alleen dat ze eerst naar een cabaret voorstelling zouden gaan maar heel verstandig hadden ze dat niet gedaan en na een half uur wachten kon ik ze de 2 kaartjes die overwaren goedkoop doorverkopen. Alleen waren ze met zijn 3'en en konden ze geen kaartjes meer bij de kassa halen (uitverkocht) maar binnen 5 minuten hadden ze voor 20€ nog een ander kaartje kunnen halen.

De rest was al naar binnen gegaan en ik besloot dat ook maar ééns te doen Uitverkocht was het en ik was wel een beetje bang dat het net zo druk zou worden als met sasha maar dat viel gelukkig mee en hadden ze geleerd van de vorige keer.

Sander was weer ééns gruwelijk lekker aan het draaien. Opvallend is dat sander dvd's draaide (tenminste teksten van platen gingen wel heeeeeel synchroom mee op de videoschermen....dus ik denk dat sander van tevoren heeft lopen knutselen) Ik heb de hele avond vrijwel geen plaatjes herkend alleen op het einde wat bekendere dingen.

De rest van de avond was gewoon ontzettend gezellig ook met de andere ta's en remy en sander zaten elkaar lekker te fucken minpuntje is natuurlijk brandalarm en miss bunty. Sfeer was wel weer super.

Hoogtepunt was idd dat sander moeiteloos outkast - he ya inmixte en de blik daarna van remy. priceless.....

Op naar de volgende everybody.

Old Post Feb-15-2004 16:01  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Hoogtepunt was idd dat sander moeiteloos outkast - he ya inmixte en de blik daarna van remy. priceless.....

R3MY of rukker Remy?

Old Post Feb-15-2004 16:12 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus
R3MY of rukker Remy?

Remy als in Dj Remy

Old Post Feb-15-2004 16:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

ow ja doh!

Old Post Feb-15-2004 16:38 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Optimus
R3MY of rukker Remy?

R3MY denk ik dan.
Die gast zegt, " Ik ben Remy-Drie"
Dus ik versta "Remy-D"
Dus ik zeg: "Rukkker, echt niet!"
Hij zegt: "Nee, remy drie!"
Ik van: "Ohhhhhh zeg dat dan! "

Old Post Feb-15-2004 16:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

niet opgenomen zeker??? Klinkt als een vet avondje zeg

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Feb-15-2004 17:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by SnuggLe
R3MY denk ik dan.
Die gast zegt, " Ik ben Remy-Drie"
Dus ik versta "Remy-D"
Dus ik zeg: "Rukkker, echt niet!"
Hij zegt: "Nee, remy drie!"
Ik van: "Ohhhhhh zeg dat dan! "

????

mijn vraag ging over wat harmen vertelde...

Old Post Feb-15-2004 17:57 
basd
progression

Registered: Jul 2002

Was leuk maar niet super

Lag vooral aan de muziek, niet echt mijn ding maar heb me evengoed vermaakt, gezellig was het in ieder geval wel..

Was na het feest alleen echt supergaar.. op een gegeven moment (bijna acht uur) in de trein dacht ik 'waarom is die trein nou nog niet weg' (die zou rond 7.40 uit DH weg gaan), bleek dat we toch echt al stilstonden bij Zoetahmeah om een blik losgeslagen haardstijlers in te laden.. Duurde echt effe voordat ik het doorhad..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Feb-16-2004 11:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
readman
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2003
Talking

t was idd een heel vet feestje. Er zijn weer een aantal geniale platen gedraaid. Ben weer helemaal uit m'n dak gegaan samen met Onno toen sander definite form draaide. Remy en Ronald waren ook geweldig! Kan niet wachten tot de volgende everybody...

greetz
Daniel a.k.a. 3 colours

Old Post Feb-16-2004 11:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for readman Click here to Send readman a Private Message Add readman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLucien Foort @ Mysteryland 2002 Track [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRidgewalkers feat. El - Find (Andy Moor Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:08.

Forum Rules: