Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Feb-03-2004 21:18
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Zehra
kga hier niet op in... ben tenslotte super-happy en als mod in spe moet ik me niet laten provoceren []
back ONTOPIC:
heb van Nyah gehoord dat ze dus nie meegaat naar Den Haag en khad al met Eagle` afgesproke dat hij zou meegaan... dus blijft er nog een plekske voor één man (of twee mag dat wel? ) over.
kvind dat jullie het onder elkaar moeten uitmaken wie met mij kan meegaan en wat het gemakkelijkste voor jullie is... want kga emma en Eagle` dus ook ergens oppikken en moeten ze mss hiervoor een tijdje de bus/trein pakken ofzo
nogmaals... vind het stom dat ik nie iedereen kan meenemen
zeg es ei blijkbaar kom je toch nog effe naar den haag voor je naar utrecht doorrijdt (volgens zehra althans), dus ken ik eve goed met haar meekomen ipv de trein te neme. Nou goed om alle misverstanden van de baan te helpe,is het misschien handig om es irc babbel hierrond te houwe jonges, want ik wordt er behoorlijk gek van al die constante verandering
edit ow en geef een seintje of het nou in orde komt voor dat ASTA entree kaartje, anders wordt het balen als een stekker als ik zonder kaartje voor ASTA sta
Registered: Jan 2004
Als er een of andere niet nader bepaalde Nederlander voor mij een kaart zou kunnen versieren zodat ik op die manier kan vermijden mn kredietkaartnummer op t net te gebruiken, zal ik zeker bereid zijn daar enige vloeibare compensatie tegenover te stellen...
Tis maar een vraag op goed geluk, maar als het voor iemand niet te veel last is zout ge er mij een groot plezier mee doen...
Feb-03-2004 22:10
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Originally posted by Zehra
kga hier niet op in... ben tenslotte super-happy en als mod in spe moet ik me niet laten provoceren []
BOEEEEE!
quote:
Originally posted by Eagle`
zeg es ei blijkbaar kom je toch nog effe naar den haag voor je naar utrecht doorrijdt (volgens zehra althans), dus ken ik eve goed met haar meekomen ipv de trein te neme.
quote:
Originally posted by eieregooie
Hehe, met de trein naar Den Haag of naar Delft, dat scheelt 1 station hehe, dus dat maakt niks uit... En als jullie toch eerder naar Den Haag gaan dan ben ik daar uiteraard ook bij Sterker nog, ik ben op zaterdagmiddag toch altijd in Den Haag
Dus Egel kan ook van daar gewoon met mij mee alsie zou willen, en evt. anderen ook nog wel afhankelijk van de plaatsen in de auto...
Enneh, IRC babbel is prima... en kaartjes... lijkt me slim als je ff kijkt wat de rest doet, want ik kom prolly op de lijst en dan hoef ik dus voor mezelf geen kaartje te halen
Feb-03-2004 22:12
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by eieregooie
BOEEEEE!
Enneh, IRC babbel is prima... en kaartjes... lijkt me slim als je ff kijkt wat de rest doet, want ik kom prolly op de lijst en dan hoef ik dus voor mezelf geen kaartje te halen
Moet dringend beter replies leze Nou goed, emma geraakt blijkbaar ook aan ASTA kaartjes, zal wel zien hoe ik het oplos, toch bedankt ei
Kwil ook wel met trein gaan, weten jullie de prijs al?
Feb-03-2004 22:57
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by djcresto
... en hoef je ginder geen parkeerplaats te zoeken
vorige keer hadden we met ei de auto gezet in een ondergrondse parking, die 24u/24 open is normaal gezien dus das al geen probleem...
quote:
Ma waarom gaat iedereen niet met de trein, lijkt me veel gezelliger
ja eigenlijk wel... ge doet me nu twijfelen... want ja als ik tot 8u wil blijven, zal ik daarna wel vies moe zijn zeker en mij kennende (lees: jump all night! ) zal ik ZEKER moe zijn mah we zullen er dan maar over nadenken zeker... mah hoeveel gaat me dat dan kosten met de trein? (kwerk al meer dan een maand nie meer eh snik) en dan moet ik zeker eerst naar brussel met de trein dan ben niet iemand die regelmatig de trein neemt dus ken er niks van
quote:
Kdacht eigenlijk dat er meer volk zou gaan
tis ver eh
Feb-03-2004 23:05
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
nmbs.be vertelt me dat ik eerst van mn kot (Hasselt) naar huis (Antwerpen) moet sporen om van daaruit naar Den Haag te gaan.
I need company of ik word gek van 2u en half op de trein...
Feb-04-2004 01:47
Zehra
Deeply disturbed
Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by SilentEagle
nmbs.be vertelt me dat ik eerst van mn kot (Hasselt) naar huis (Antwerpen) moet sporen om van daaruit naar Den Haag te gaan.
I need company of ik word gek van 2u en half op de trein...
khou je wel gezelschap hoor...
mah goed kben het nog aant overwegen... eigenlijk moet ik eens een voor- en nadelen lijstje maken mah dat zijn zorgen voor morgen... ben moe
Feb-04-2004 03:25
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
als ge in companie zijt dan is 2 uurkes sporen niet zoveel. Ge kunt ook wa drank meepakken om het gezelliger te maken. Heb gezien dat het vanuit Antwerpen 1u40 sporen is. Met de Thallys 1u30, maar dat zal wel wat duur zijn