Hej allemaal
Het was echt super dik idd
Ik kwam om half een aan. Toen stond er al een super lange rij buiten, als we daar in hadden gestaan hadden we zeker een uur moeten wachten. Maar door goed opteletten zag ik dat een ander groepje gewoon de uitsmijter om kocht die bij de gastenlijst ingang stond. Dus ja wij stonden ook te kijken van zullen we het doen. Uiteindelijk gewoon er naar toe gelopen en gevraagd. Hij zegt ja is goed 5 € de man. Dus wij gegeven en waren zo binnen 
Eerst maar ff de jas op laten hangen, dat was ook opeens gratis (tjaa je bent op eens op de gastenlijst terecht gekomen)
Daarna zijn we eerst naar boven gegaan naar de grote zaal. Daar was het al behoorlijk druk en Deepdish waren hun platen al aan het draaien.
Zo hebben we de hele nacht een beetje afgewisselt door dan naar de grote zaal te gaan en dan naar de kleine zaal. Daar stond Sander Kleinenberg te draaien. Hij draaide wel verrukelijk, alleen miste ik een beetje de zweer bij de vorige twee edities zo goed waren, toen hij in de grote zaal draaide.
Voor rest alleen aan de cola en aan de redbull geweest, moest rijden namelijk. Heb vannochtend ook niet echt geslapen iets te veel redbull op
Tjaa voor de wc's heb ik 1 keer een euro betaald en daarna niet meer. Kom nou ik blijf geen euro per keer betalen als ik 6 keer moet pissen op een nacht.
De plaat die Snuggle noemde heb ik ook gehoord, en ging echt helemaal op mijn dak toen ik die hoorde. Ik heb al lopen zoeken heb alleen de titel nog nit kunnen vinden.
Op deze avond een hoop bekende mensen gezienm namelijk:
benny Rodriquez
Dennis Ruyer
Barry Paf (kleine twijfel)
Wessel van diepen (als het goed was)
En nog een paar
Voor de rest een top nacht gehad, alleen twijfel ik of ik ook naar de volgende everybody gaat. Aaangezien die op 29 april is en dus ook koninginne nach is in Den Haag. Trouwens Sander Kleinenberg draait dan wel gewoon in offcorso
Ik ga nu nog wat proberen verder te slapen
Greetz Frankisback
Last edited by Frankisback on Mar-21-2004 at 13:51
|