Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Ach ja bram kan gewoon niet tegen wiet hahaha hij trok helemaal wit weg

Old Post Mar-21-2004 13:39  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frankisback
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2003
Talking

Hej allemaal

Het was echt super dik idd

Ik kwam om half een aan. Toen stond er al een super lange rij buiten, als we daar in hadden gestaan hadden we zeker een uur moeten wachten. Maar door goed opteletten zag ik dat een ander groepje gewoon de uitsmijter om kocht die bij de gastenlijst ingang stond. Dus ja wij stonden ook te kijken van zullen we het doen. Uiteindelijk gewoon er naar toe gelopen en gevraagd. Hij zegt ja is goed 5 € de man. Dus wij gegeven en waren zo binnen

Eerst maar ff de jas op laten hangen, dat was ook opeens gratis (tjaa je bent op eens op de gastenlijst terecht gekomen)
Daarna zijn we eerst naar boven gegaan naar de grote zaal. Daar was het al behoorlijk druk en Deepdish waren hun platen al aan het draaien.

Zo hebben we de hele nacht een beetje afgewisselt door dan naar de grote zaal te gaan en dan naar de kleine zaal. Daar stond Sander Kleinenberg te draaien. Hij draaide wel verrukelijk, alleen miste ik een beetje de zweer bij de vorige twee edities zo goed waren, toen hij in de grote zaal draaide.

Voor rest alleen aan de cola en aan de redbull geweest, moest rijden namelijk. Heb vannochtend ook niet echt geslapen iets te veel redbull op

Tjaa voor de wc's heb ik 1 keer een euro betaald en daarna niet meer. Kom nou ik blijf geen euro per keer betalen als ik 6 keer moet pissen op een nacht.

De plaat die Snuggle noemde heb ik ook gehoord, en ging echt helemaal op mijn dak toen ik die hoorde. Ik heb al lopen zoeken heb alleen de titel nog nit kunnen vinden.

Op deze avond een hoop bekende mensen gezienm namelijk:
benny Rodriquez
Dennis Ruyer
Barry Paf (kleine twijfel)
Wessel van diepen (als het goed was)
En nog een paar

Voor de rest een top nacht gehad, alleen twijfel ik of ik ook naar de volgende everybody gaat. Aaangezien die op 29 april is en dus ook koninginne nach is in Den Haag. Trouwens Sander Kleinenberg draait dan wel gewoon in offcorso

Ik ga nu nog wat proberen verder te slapen

Greetz Frankisback

Last edited by Frankisback on Mar-21-2004 at 13:51

Old Post Mar-21-2004 13:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frankisback Click here to Send Frankisback a Private Message Add Frankisback to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Djeebie
Jaydee = Djeebie Je was inderdaad eventjes niet helemaal meer bij de les nee Beetje witjes ook. Nou ja, een kort maar krachtige meeting zullen we maar zeggen

Sorry....
Was een beetje

Maar wel goede avond
Volgende keer maak ik het goed, krijg je een bier van me!

Old Post Mar-21-2004 14:14 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Sorry....
Was een beetje

Maar wel goede avond
Volgende keer maak ik het goed, krijg je een bier van me!

Is goed hoor, hou ik je aan

Die twee jaren '80 platen waren trouwens remixen van Tears For Fears - Shout en Depeche Mode - Enjoy The Silence. Ik heb alleen geen idee welke remixen het precies zijn. Deep Dish draaide trouwens ook nog een onwijs vette plaat met de tekst "If you love me I won't cry", dus als iemand de titel toevallig weet...

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Mar-21-2004 14:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roos22
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004

nou nou wat een nacht...Eerst keer Deep Dish, eerste keer Sander K en eerste keer Het Paard én de eerste keer dat ik Dinand dronken zag

Het is me echt zéér goed bevallen en was zeer onder de indruk van Deep Dish..De cd van Sander heb ik ondertussen al grijs gedraait en hem nu live gehoord te hebben maakt hem nog beter! Vooral het eind met Waterloo van Abba, Kelis-Milkshake en wat missy elliot er doorheen was ontzetten lachen.. Ging los toen terwijl de zaal leeg liep!

Nog even bij Deep Dish gekeken en dacht dat het nu wel over was tot ze Sasha-Xpander draaide en James holden-horizons..héérlijk!

Volgende keer weer EVERYBODY voor c'est moi!

Old Post Mar-21-2004 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roos22 Click here to Send Roos22 a Private Message Add Roos22 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

een post van roos

Ga eens dood!

Old Post Mar-21-2004 14:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roos22
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by franzelare
een post van roos

Ja ja Revolutie!

Old Post Mar-21-2004 14:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Roos22 Click here to Send Roos22 a Private Message Add Roos22 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

hehe ik ga trouwens nooit meer met de trein naar den haag. Wat een gemak toch zo'n auto hahaha behalve dan parkeren in den haag, ach jah dan maar ff tegen het verkeer inrijden om te parken

Ik was voor 6:00 thuis das wel heel erg extreem hehe.

Wij hadden ook nog 2 kaartjes over en eerst dacht men dat we die kaartjes niet kwijt konden hehe ze stonden gewoon te vechten om onze kaartjes

Old Post Mar-21-2004 15:04  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Roos22
Ja ja Revolutie!

Als in de 'populaire' Roos wat Vic zei?
Leuk jullie even gesproken te hebben! (...mits ik nu de goede Roos voor me heb ......)

Ben nu hard aan het zoeken naar de remixen van Tears For Fears - Shout en Depeche Mode - Enjoy The Silence. Damn, wat lekker!!
Net voor 2 uur ging het echt helemaal los vond ik, dat was ook net voordat ik 'los' ging met de wiet, maarja Hij viel effe verkeerd.
Maar 01:50 draaide ze echt een supersupersupervette plaat. Geen vocals ofzo erin, maar gewoon lekker. Iets met "Ieeeeeeh Ieeeeeeh, taka takatak!" Snappen jullie? Baal er wel van dat niemand 'em kende, want ik zou echt heeeeeeel graag willen weten hoe die heette.

Weet iemand toevallig of Deep Dish ergens tracklists enzo online zet?

Oh...die Tears for Fears:
02 [007:36] Tears For Fears - Shout (Skylark Remix) [White Label]
Uit de Essential mix van Sander K en Pete Tong op Ultra (WMC)

Last edited by SnuggLe on Mar-21-2004 at 16:52

Old Post Mar-21-2004 16:33 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Leuk jullie even gesproken te hebben! (...mits ik nu de goede Roos voor me heb ......)

Ben nu hard aan het zoeken naar de remixen van Tears For Fears - Shout en Depeche Mode - Enjoy The Silence. Damn, wat lekker!!
Net voor 2 uur ging het echt helemaal los vond ik, dat was ook net voordat ik 'los' ging met de wiet, maarja Hij viel effe verkeerd.
Maar 01:50 draaide ze echt een supersupersupervette plaat. Geen vocals ofzo erin, maar gewoon lekker. Iets met "Ieeeeeeh Ieeeeeeh, taka takatak!" Snappen jullie? Baal er wel van dat niemand 'em kende, want ik zou echt heeeeeeel graag willen weten hoe die heette.

Gewoon een 9 maandjes wachten en dan komen ze wel een keer uit op plaat vorige keer met deep dish hadden verschillende personen md's aan het mengpaneel geplugged ik hoop nu ook weer hehehehehe

Old Post Mar-21-2004 16:49  Christmas Island
djdavid
Supreme tranceaddict

Registered: May 2003

was weer een errug geslaagde EVERYBODY!!!
alleen jammer dat we pas zo laat binnen waren... geloof dat t al na enen was hadden ineens vlak voor den haag 2 km file! wie bedenkt dat nou zo midden in de n8

op naar ArisE, volgende week

Old Post Mar-21-2004 17:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for djdavid Click here to Send djdavid a Private Message Add djdavid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Roos22
Senior tranceaddict

quote:

Oh...die Tears for Fears:
02 [007:36] Tears For Fears - Shout (Skylark Remix) [White Label]
Uit de Essential mix van Sander K en Pete Tong op Ultra (WMC)

Je hebt de goede roos voor je

Old Post Mar-21-2004 17:15  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNice Tune. Please Id! [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - Intensify [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:08.

Forum Rules: