|
En kort kommentar, Dragonfly och alla andra:
Troligtvis är det inga problem för trycket att gå på både lång respektive kortärm (utomhusevent kanske kräver långärmat, eller hur?), det är trycket i sig som är den kritiska kostnaden och processen. Vilket "råmaterial" i form av t-shirt skall inte ha någon betydelse. Jag personligen skulle verkligen vilja ha en kortärmad och en långärmad, då jag tycker det är häftigt både och . Det innebär ingen kostnad i största sannolikhet mer än prisskillnaden på "råmaterialnivån", det viktigaste är den totala volymen som skall tryckas - och ha ett TRYCK, som skall tryckas i volym. Där håller jag med resten - ett tryck, men dock kanske två t-shirtar i olika modeller?
Vi kollar upp detta i detalj från vår sida med en exakt och precis offert när omröstningen är klar. (Och jag håller med Dig, Dragonfly, det är svårt att undgå grupptrycksprocesser med öppen omröstning. Men nu har den öppna skett, svårt att veta?)
Vilket jag föreslår borde vara snarast möjligt, om den skall vara klar och levererad innan vårkryssen med Armin van Buuren och Mondaybar - vilket jag antar att SWETAs vill ha och stoltsera i vid det laget?
Peace,
Anders
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
|