Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Reklamtråden
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by reveal
Ta det lugnt, han har sagt att han har dyslexi...

lite roligt att jag först läste det som epelepsi .. erhm ..

Old Post Oct-23-2005 13:50  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
n0bben
-

Registered: May 2002

hm. skulle inte direkt vilja utnämna mig till expert i sammanhanget, men särskrivning har väl inget med dyslexi att göra?

Old Post Oct-23-2005 13:53  Sweden
Click Here to See the Profile for n0bben Click here to Send n0bben a Private Message Add n0bben to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by n0bben
hm. skulle inte direkt vilja utnämna mig till expert i sammanhanget, men särskrivning har väl inget med dyslexi att göra?

Visst har det väl det?

www.laszlo.se

Old Post Oct-23-2005 13:59 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
n0bben
-

Registered: May 2002

en dyslektiker har väl problem med att stava och liknande. en som särskriver har ju problem med förståelse för vilka ord som är sammansatta och vilka som inte är det.

dylexi är såvitt jag vet medfött och mer eller mindre obotligt (?) men särskrivning är snarare en ond trend som internet m.m fört med sig. rätta mig om jag har fel..

Last edited by n0bben on Oct-23-2005 at 14:17

Old Post Oct-23-2005 14:08  Sweden
Click Here to See the Profile for n0bben Click here to Send n0bben a Private Message Add n0bben to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Hur som haver är språkpoliser _ALLTID_ jobbiga och oönskade...

Old Post Oct-23-2005 15:48  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Jag brukade anmärka innan men slutat med det. Ibland så slarvar jag till det med särskrivningen för jag e för snabb med tummen på mellanslaget och struntar i att checkläsa. Sen får jag ångest jag mig och editerar mitt msg.

insignificant cor member alliance

Old Post Oct-23-2005 17:28  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Jag gillar verkligen låtarna i 3g reklamen och den där Sony-reklamen. Måste ta reda på vilka det är..

Old Post Nov-19-2005 23:40  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

zoric:
om du menar denna sony reklam http://www.bravia-advert.com/ (med bollarna) så är det Jose Gonzales - Heartbeats .. hur bra låt som helst!

den i 3g reklamen heter stereo total... låten vet jag inte men gruppen heter så iallafall.

Old Post Nov-30-2005 22:29  Sweden
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by jofawe
zoric:
om du menar denna sony reklam http://www.bravia-advert.com/ (med bollarna) så är det Jose Gonzales - Heartbeats .. hur bra låt som helst!

den i 3g reklamen heter stereo total... låten vet jag inte men gruppen heter så iallafall.

Jag älskar den där boll reklamen!
Jag såg nån liten snutt om hur dom spelade in den.. Så skojigt!

Old Post Dec-04-2005 02:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by jofawe
zoric:

Tack Jofawe. Jag listade ut vad låten heter i Fredags. Den är verkligen riktigt bra och många verkar uppskatta den. Det gick förresten en bakom kulliserna-doku om hur de spelade in den på TV4 i Torsdags hörde jag från en kompis.

Tack för 3G-reklam låten. Ska ta och leta upp den nu.

Sorry att jag inte såg att du hade skrivit i tråden tidigare, Tackar mycket i alla fall

Old Post Dec-04-2005 02:53  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

I 3g-reklamen tänker ni då på den där franska låten? när dom gör reklam för nån svart mobil med ett par koss-hörlurar?

Old Post Dec-04-2005 11:22  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by zoric
Det gick förresten en bakom kulliserna-doku om hur de spelade in den på TV4 i Torsdags hörde jag från en kompis.

Det var den jag menade.. Jag tror inte jag såg hela men lite av den. Det var coolt. Tror dom släppte ut 170000 stuttsbollar i olika färger och storlekar.. Dom Sköt ut dom ur kanoner och massa skojigheter

Old Post Dec-04-2005 11:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Reklamtråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRoger Sanchez track #2 [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJewel - "Serve The Ego" (Hani Num Club Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:58.

Forum Rules: