|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Wie gaan er nou uiteindelijk of loop ik er helemaal Remy? En hebben Tim en Frans hun kaartje nou al gekregen of worden zeg keihard genaaid . |
Zat vanmorgen keurig bij de post! Maar geen begeleidend briefje of zo, alleen maar een kaartje... Nou ja, mijn kaart is in ieder geval binnen Goeie actie van Johan, zouden meer DJ's moeten doen Tot morgen!
Er zijn trouwens wel belachelijk veel kaarten te koop op marktplaats Zal wel bij Strike One blijven, denk dat Strike Two er nooit zal komen...
|