Jag har två housech00ns som jag skulle vilja ha ID:ade... http://www.djlaszlo.com/temp/id/vocalhouse_rivera.mp3 http://www.djlaszlo.com/temp/id/funkyhouse_rivera.mp3 Robbie Rivera spelade de den 28:e december i ett radioset jag råkade snubbla över. edit: här är en till, från samma set: http://www.djlaszlo.com/temp/id/vocalhouse2_rivera.mp3
___________________ Facebook www.djlaszlo.com blog.laszlo.se www.laszlo.se
Last edited by Laszlo on Jan-22-2006 at 12:31
quote:Originally posted by Laszlo Jag har två housech00ns som jag skulle vilja ha ID:ade... http://www.djlaszlo.com/temp/id/vocalhouse_rivera.mp3 http://www.djlaszlo.com/temp/id/funkyhouse_rivera.mp3 Robbie Rivera spelade de den 28:e december i ett radioset jag råkade snubbla över. Kul med lite Id'ing Den första har jag ingen aning om men den andra länken är Dave Spoon - Sunrise
___________________ www.myspace.com/christianohman
Tackar
quote:Originally posted by Laszlo Tackar Det va så lite så
quote:Originally posted by Laszlo Jag har två housech00ns som jag skulle vilja ha ID:ade... http://www.djlaszlo.com/temp/id/vocalhouse_rivera.mp3 Syke 'n Sugarstarr - Watching You Här är några jag gärna skulle vilja ha IDade: http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=...KXV91Y4 Speciellt nummer 10! edit: länk uppdaterad för att inte "expire:a"
___________________ Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Last edited by Jeremy H on Jan-22-2006 at 15:42
quote:Originally posted by Jeremy H Syke 'n Sugarstarr - Watching You Här är några jag gärna skulle vilja ha IDade: http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=...MJ0U3SWQMY873SH Speciellt nummer 10! Tack.. Dessa kände jag igen av dina: 02: Spektrum - Kinda New [Tiefschwarz Remix] 09: Paul van Dyk - Crush
quote:Originally posted by Laszlo Tack.. Dessa kände jag igen av dina: 02: Spektrum - Kinda New [Tiefschwarz Remix] 09: Paul van Dyk - Crush Tack själv
femman är Marco V - Recovered. 3an känner jag igen sjukt väl. har den liggande här nånstans till och med =)
___________________ My new oldskool TRANCE mix!
är ganska säker på att den är M.O.R.P.H. - Maximum Overdrive (Benicio Mix)
quote:Originally posted by RebeL9 femman är Marco V - Recovered. 3an känner jag igen sjukt väl. har den liggande här nånstans till och med =) quote:Originally posted by RebeL9 är ganska säker på att den är M.O.R.P.H. - Maximum Overdrive (Benicio Mix) Stämmer bra! Tack! Det pinsamma är att jag haft typ alla låtar skräpandes på hårddisken redan Ingen som knäckt 10an än?
är det house lr trance ?
quote:Originally posted by Braxen är det house lr trance ? Proghouse skulle jag väl säga att 10an är Digweed som spelade den! Resten är lite allt möjligt..
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA