|
Mja naja das al een aardig tijdje t geval daaro,alleen wordt er niet vaak zo over geschreven als jij doet,meeste van ons vinden t niet echt opzienbarend meer om ff te kleppe met dees of geen.
Moet daar dan ook bijzeggen dat ik liever terug zou gaan naar " vroegah" toen dj's nog zogezegt onbereikbaar voor je waren en je over niks anders kon oordelen dan de platen die hij draaide in zn set.
Het had wel iets,dat verschil in level,het nog bijzonder vinden als je een plaat in je handen kreeg van bv tiesto signed en wel.
Maar het hoord bij het beeld in de scene these days,en al een aardig tijdje heb ik zoiets van,ik wil back2basic.
Dan ook,vele platen die uitkomen zijn allemaal 1 pot nat naar mijn mening,vaak vind ik een plaat goed beginnen maar dan komt daar weer dat eeuwig saaie standaard beeslijntje met t riedeltje psies volgens t telsysteempje zoals dat in de boekjes die hoogstwaarschijnlijk door leden van Armada uitgebracht zijn beschreven staat.(ja die zin klopt ook nog)
Produceren is een hype,een rage,waardoor de kwaliteit nogal simpel en standaard wordt over t algemeen.
Hier en daar hoor je zekers wel een uitschieter maar das logisch aangezien je nooit alles over 1 kam kan scheren.
Naja,alle ruimte voor de trendsetters onder de meelopers om een "new sensation" te gaan creeeren,altijd de positieve dingen uit de negatieve zien te halen uh?
Sja