Oh nou dat is best hoog, maar hoe werkt die puntentelling dan? Want ik zie er 37000 achter staan, weet iemand dit?
Sep-11-2001 19:48
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
kut, ik heb perongelijk een speler gewisseld...weggeklikt het venster maar hij heeft hem dus ook gesafed..nu zit ik met 1 miljoen over mijn bugded............en ik kan niet meer wisselen.......wat de neuk............deze week doet New awve dus niet mee.......vuile honden........ik ga jullie slachten, wacht maar!!!!!!!!!!!
Sep-11-2001 19:51
arno
crack addict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
Oh nou dat is best hoog, maar hoe werkt die puntentelling dan? Want ik zie er 37000 achter staan, weet iemand dit?
er staat een punt tussen, dus 37 . 000 , en dat is dan weer het gemiddelde van wat iedereen uit die league heeft. en dat getal wat er nog voor staat is het aantal deelnemers dat die leage heeft.
And then... HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!
Sep-11-2001 20:17
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Euh... ben ik te laat?? of kan ik me nog aanmelden??
Sep-11-2001 20:17
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by New Wave kut, ik heb perongelijk een speler gewisseld...weggeklikt het venster maar hij heeft hem dus ook gesafed..nu zit ik met 1 miljoen over mijn bugded............en ik kan niet meer wisselen.......wat de neuk............deze week doet New awve dus niet mee.......vuile honden........ik ga jullie slachten, wacht maar!!!!!!!!!!!
Maak je niet zorgen New Wave.. ik heb per ongeluk 3 spartanen opgestled.. dus krijg deze week ook geen punten.. je zult dus wel boven mij komen te staan!.. En ik had nog wel zo goed mijn team heringedeeld.. DAMN DAMN...
Maar kan ik me ook alleen maar op maandag en dinsdag aanmelden ofzow? Want dat staat er zo'n beetje, als ik probeer een team samen te stellen...
Sep-12-2001 13:34
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Wanneer kun je je team wijzigen want aan reserve spelers heb ik niks
Sep-12-2001 14:57
Dj Lex
Respect the Lex
Je kan altijd een team samen stelle, alleen kan je wisselen op maandag en dinsdag en dan gaat het ook pas werken, dus je kan nu je team als het goed is werl maken, maar gaat pas volgende week meedoen. Dus moet je ook naar het competitieschema van volgende week kijken met het samenstellen van je team