|
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי, כשזה היה בגדר חלום ה"סיוט" שלך אצלי הייתי בסיוט אחול מאניוקי !!
גדוד חי"ר בלבנון.... |
שמע אני לא מתלונן, אני יודע שיש אנשים שטוחנים את הנשמה בשטחים וכו', ואני נותן להם כבוד והכל, אבל עדיין אני פשוט בן אדם שלא מתאים לתפקיד כמו שאני עושה עכשיו, אגב איפה שירתת?
___________________
|