Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Trance.nu Summer Dance Event
Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
sndh
'dispels & contradicts'



Registered: May 2003
Location: Amsterdam

was inderdaad top, toch al wat TA's ontmoet, zeker gezellig! Misja draaide super inderdaad, in de middag draaide Niklas Harding ook superstrak, en perry warmde ook lekker op!
Superdag!


___________________



Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis


Old Post Jul-03-2004 08:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life



Registered: Aug 2003
Location: Ghent

zeker leuk feestje ...
geen spijt dat ik helemaal van België ben gekomen, was weer supergezellig !


___________________
this is NOT miami !

Old Post Jul-03-2004 08:38  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Was zeker een vet feestje, erg gezellig met de vele bekenden! Leuke locatie ook

Tijdens Perry's set kwamen we binnen, klonk erg relaxt. Daarna draaide Niklas Harding een erg goede set (Cages (Lemon8 Remix), TV Dinner, White Room etc) Phynn draaide ook lekker, zeker goed voor een opkomende dj. Astrid draaide zoals altijd veel onbekende platen, maar ook echte knallers zoals Yin (Solid Globe Remix) en Twinkle! Signum draaide ook master, erg energieke set. Top! Menno de Jong draaide opzich wel leuke platen, maar ik miste wel echt de drive in zijn set.

Heb de rest niet meer meegemaakt, anders kwam ik niet meer thuis En dat was ook haast gelukt, want ik was pas om ! 1.15 thuis
Dus ik ben bijna 5 uur onderweg geweest. Wat een trip. Eerst een veel te lange busreis naar Haarlem. In Amsterdam zagen we de trein richting Nijmegen voor onze neus wegrijden. In Utrecht, Arnhem en Nijmegen moeten overstappen, In Nijmegen dus ook net de trein wegzien rijden, waarna ik de allerlaatste trein moest nemen die bijna 1 uur later ging.

Ach ja, je moet het er voor overhebben, kan nu geen trein meer zien

Maar het feestje was echt top! Zeker voor herhaling vatbaar, en ik heb ook begrepen dat het zeker net het laatste trance.nu feestje is.

Old Post Jul-03-2004 09:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life



Registered: Aug 2003
Location: Ghent

pix

http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200_125/Emma/trance.nu/

enjoy !


___________________
this is NOT miami !

Old Post Jul-03-2004 09:50  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Netherlands

thanks aan iedereen die gekomen is, echt super!

we vonden het zeer geslaagd, ondanks het voorspelde %$#%$weer, maar veel jonge producers en dj's geweest, zelfs rank 1 kwam nog even langs

Old Post Jul-03-2004 11:51 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

Wow! Wat een heerlijke party! Het weer viel zelfs hartstikke mee.

Toen we aankwamen was net Niklas Harding aan z'n set begonnen en die zette meteen ff goed de toon. Voor mij is dit de nieuwe ontdekking, wat een heerlijke platen zette die gast op! Even buiten in de zon gelegen met zijn muziek op de achtergrond... heerlijk! Die man gaat rechtstreeks mijn favoriete dj charts in.
Phynn (zonder Fictivision) draaide ook erg lekkere tracks en hield de stemming er goed in. Hoe oud was die gozer ook al weer?
Astrid gooide het een beetje over een andere boeg maar klonk ook zeker niet verkeerd. Ondertussen even een hapje gaan eten.
Signum -- wow! Ik wist dat ze goeie platen maakten, maar lekker draaien kunnen ze ook! Als die deze zomer nog ergens in de buurt zijn ga ik zeker even langs.
Menno de Jong leek nog wat onwennig achter de draaitafels en z'n overgangen waren niet altijd je van het, maar thumbs op voor de trackselectie. Heerlijk! Als die nog wat ervaring kan opdoen wordt 't een hele grote.
Toen was het tijd voor Misja, wat mij betreft de held van dag. Wat een superlekkere set, wij zijn helemaal uit onze plaat gegaan. En een sympathieke gast toch ook. Hij was al ruim voor hij moest gaan draaien op 't feest. Gold trouwens voor veel dj's (zelfs een aantal die niet hoefden te draaien) dat ze voor of na hun evt set bleven plakken. Dat zegt wat over de sfeer daar.
Envio, die eerder draaide ivm de verhinderde Precision (jammer, die had ik graag eens live willen horen) begon goed, vervolgens een straatje gruwelijke platen en tegen 't einde weer een paar hele lekkere. En dat binnen een set van vijf kwartier. Extreem.
Het laatste uurtje (waarvan ik de helft nog heb meegemaakt) was een waardige afsluiter met Envio, Menno de Jong en Niklas Harding b2b die nog even lekker doorknalden met goeie platen.

Opvallend: weinig (geen?) platen dubbel gehoord en dat terwijl ik er toch van 14.15 tot 23.30 ben geweest en niet iedere dj elkaars set heeft meegekregen. En, op een half uurtje van Envio na, de hele dag bijna alleen maar lekkere muziek heb gehoord. Conclusie: Er blijkt dus toch nog genoeg kwaliteitstrance in omloop IMO.

En natuurlijk leuk weer ff Moogwai (fijne vakantie gozer!), High_NRG & friend (veel plezier vandaag op Awakenings), Magik54 (benieuwd naar de foto's), "de echte Partyhardy", Arise2, Remy D. (mafkees!) & friend & mobieltje-met-camera gezien / gesproken te hebben. En nog meer bekenden gezien maar helaas niet allemaal gesproken.

Complimenten aan de organisatie! Lekkere sfeer, leuke locatie, het weer viel ook nog niet eens tegen (hoewel de organisatie daar niet bepaald iets aan kan doen), alles bij elkaar vond ik dit een wereldfeest en dat helemaal gratis, fantastisch dat dat gewoon nog kan tegenwoordig. Heb een geweldige dag gehad. Toppertje!


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Jul-03-2004 11:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2002
Location: Netherlands

Pix & video: http://www.terpsichore.trance.nu/

Old Post Jul-03-2004 12:28 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict



Registered: May 2001
Location: Netherlands,Amsterdam

gezellig feest,had eigenlijk wel wat weg van een beurs voor de scene, veel bekenden gezien die je normaal niet zo vaak overdag ziet

ook vond ik het errug aangenaam om op een feest weer een zooi jonge,frisse gezichten te zien. niks geen vaag gedoe.


___________________
quote:
Originally posted by Chicane
update je sig eens hoer!


[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jul-03-2004 13:16 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

Uitermate fris?


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jul-03-2004 21:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
azior
tranceaddict



Registered: Oct 2003
Location: Dordrecht, The Netherlands

ik heb me op zich heel erg vermaakt, maar ik vond alleen astrid en signum goed draaien, muziek die me meer aansprak en blijkbaar de rest van de mensen ook omdat toen iedereen ging dansen (daarvoor hing iedereen maar wat)

net zoals bij de armada night miste ik een enthousiaste sfeer... bij mij kwam het feestgevoel niet helemaal van de grond daardoor... het was heel mooi georganiseerd, maar het publiek zet de toon...


___________________
Azior - Sunset at Myvatn / Deep and Inside

Old Post Jul-03-2004 21:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for azior Click here to Send azior a Private Message Add azior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist



Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)

Omdat mensen teveel bezig moesten zijn met het meeten van elkaar,dat zou bij een volgend feest alweer heel anders zijn,dan overheerst de drang te feesten meer (lijkt mij)
Tis heel normaal als zo'n idioot grote groep mensen die elkaar alleen van inet kennen vreselijk bezig zijn anderen te id-en.

Ikzelf ben er nie zo'n fan (meer) van,t irriteerd me dat ik steeds uit mn trippie getrokken word omdat ik weer ff joviaal handjes moet gaan schudden,hoewel ik t gister (gelukkig) niet heel veel gedaan heb aangezien ik of veel wel kon die ik tegenkwam,of dat er door ppl niet opaan gestuurd werd,anders was mn irritatiegrens weer enorm overschreden geweest en dat wassie nie

Remy hebbik nie gezien en das HEEL vaag!


___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves

Old Post Jul-03-2004 22:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

en als het donker was geweest was ik ook 10x harder los gegaan maar dat spreekt voor zich... donker rules!


___________________

Sasha!

Old Post Jul-04-2004 10:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Trance.nu Summer Dance Event
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk - Colours At The Arches, Glasgow (27-05-2001) [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGenecom - "Sunchase" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:03.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!