Originally posted by Eagle`
Iemand een idee of dit feestje uitverkocht geraakt anders koop ik geen kaartje in voorverkoop, kwestie van het niet te moete weggooien zoals vorige keer
Ik denk niet dat het uitverkocht zal raken. In die periode zijn er nog steeds tentamens in NL en Impulz Outdoor. En als Nederland de kwartfinale haalt is de 26e ook een mogelijke speeldatum
Jun-02-2004 05:54
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Freezel
Ik denk niet dat het uitverkocht zal raken. In die periode zijn er nog steeds tentamens in NL en Impulz Outdoor. En als Nederland de kwartfinale haalt is de 26e ook een mogelijke speeldatum
En gezien avonden met Armin nooit geheel uitverkocht zijn, altijd gezellig druk maar nooit bomvol uitverkocht, ga ik ervan uit dat dit feessie niet uitverkocht raakt. Tevens is er volgens mij ook helemaal geen voorverkoop, op de Asta-site staat niks en via ticketservice kan je nog geen kaarten kopen. Kwestie van redelijk vroeg (uurtje of 11 a half 12) aankomen dan weet je zeker dat het nog niet te vol zit.
___________________
Down-Under was da bomb
Jun-02-2004 17:45
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
He Eagle, mocht je er nu WEER niet inkomen, dan bel je even ja?
Dan gaan we ergens anders wreed stappen
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-05-2004 11:09
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
*schopje*
Via ticketservice(.nl) kunnen kaarten voor deze avond gekocht worden. Dacht laat het jullie ff weten. Lijkt me niet echt noodzakelijk, want ik verwacht geen uitverkochte asta, maar als je van ver komt lijkt het me wel een fijn gevoel als je al een kaartje hebt.
___________________
Down-Under was da bomb
Jun-13-2004 12:23
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Location: Holland
Wie van de BETA's/NLTA's gaan er definitief? Vul aan
Als er kaarten gehaald moeten worden, ik wil ze best halen. PM me maar of stuur berichtje via msn. Ze kosten 10 belgische euro's p/stuk.