På gorgeous är det bara ett dansgolv men på 3 våningen som är som en liten balkong eller vad man ska säga finns det en liten bur typ som man kan dansa i......Typ 10-15 pers eller så......
Det är inte lätt att få info om sköna fester......
Någon som varit på Love parade eller......Jag var där 2000 och det var det coolaste jag varit med om när det gäller partyn eller vad man ska kalla det.....Det var så ballt att gå med i paraden men det tog ett bra tag att ta sig fram......
Sep-06-2001 16:42
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by x-dream Det finns väl ett par gorgeous, vega med mera......
Har inte varit i oslo och partat.....Men skulle gärna vilja åka till Hyperstate när det är......Det vore coolt
det är väl snart?
Sep-06-2001 16:44
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Nej har inte varit på love parade. Det har faktiskt aldrig riktigt lockat... Verkar lite för "need to take a lot" eller? Jag älskar klubbar!!!
nån av er som har varit på Ibiza?
Sep-06-2001 16:48
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Brukar det inte vara i september nångång eller......Vet inte riktigt men.....Går ju att kolla......
Det fanns ganska mycket droger där på lp......Man blev ju erbjuden att köpa ett x antal gånger men det räckte med alkohol för mig...
Skulle aldrig ta något där nere.....Måste ju hålla reda på ganska mycket och så......
Det finns ju massa sjukstuger längs gatan å så men.....Det är inget som lockar för mig......
Har inte varit på ibiza men det vore coolt att åka dit....
Sep-06-2001 16:56
Aendy
Lifeaddict
VIIIIIILL till Ibiza... lika mycket för festerna som för atmosfären.
Sep-06-2001 17:00
Gaby
DanceAddictPartyQueen
Jag var där för några veckor sen...fan va jag vill tillbaka!!!
Har varit ute och rest rätt så mycket men Ibiza är stället där jag bara kände "shit här vill jag stanna för evigt"! Jag kommer nog åka dit en gång om året varje sommar, så är det bara!
Det är skönt att man har börjat visa en massa skitdokumänterer om Ibiza. Många drar sig för att åka dit eftersom dom tror att det är så mycket fylla, 17-åringar, sex och droger. det inte folk fattar är att dokumentärerna visar bara San Antonio och där finns all drägg! Folk som super o käkar piller som godis utan nån måtta! Dom e för fulla o höga för att palla sig till dom riktiga ställerna inåt ön, så egentligen ser man inte den världen så länge man inte är i S A! (jag råkade bo 5 min. från bargatan så det gick inte att slippa helt...)
Folk som tror på allt som visas på TV har ändå inget att göra på Ibiza så det är skönt att dom åker till KOS eller nåt sånt.
Sep-06-2001 17:12
DJ Monzoon
tranceaddict
Registered: Aug 2000
Gorgeous må ha obefintliga dansgolv till storleken...men aktiviteten på dem e så långt ifrån obefintlig man kan komma!
Jag har aldrig sett så mkt folk där, som när Ferry lirade den 23:e maj...men förra onsdagen va inte långt ifrån!
Förresten...e det bara jag som tycker att var bättre när deejayen höll till på det nedre planet(?)...kändes som man fick en helt annan kontakt med dem då.
Var det ngn som såg Johan Gielen igår?? skulle dit egentligen, men har tyvärr åkt på en magkatarr modell värre....
Det vore coolt att åka dit till ibiza allså......Är det dyrt att ta sig dit.....vad kostar det ungefär......För det finns ju ganska många sköna ställen där allså......
En fråga bara vad lyssnar ni på för helst musik.....typ techno/trance/goa......vilka dj´s med mera....Om ni kan ge några sköna låttips eller livesets?
Sep-06-2001 18:14
x-dream
Kurai is my slave!
DJ Monzoon var du där förra onsdagen.....Jag var där då oxå....
Gielen brukar väl spela där ganska ofta eller.....Såg att han skulle spela igår allså......När vi var på tiesto....
Sep-06-2001 18:18
Aendy
Lifeaddict
quote:
Originally posted by DJ Monzoon Gorgeous må ha obefintliga dansgolv till storleken...men aktiviteten på dem e så långt ifrån obefintlig man kan komma!
Framförallt kan folket där dansa!
Sep-06-2001 18:26
x-dream
Kurai is my slave!
Det är ju sant att folket där kan dansa......Dom har en pulpet i mitten på dansgolvet där stod det alltid en och dansa hela tiden....Dom turades om att stå där å dansa.....Typ lite gogodansare var det....Ibland killar ibland tjejer.....
Sep-06-2001 18:37
Aendy
Lifeaddict
De utser personer som får lov att gå upp där... iaf var det så när jag hamnade där.