Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by emre
Tering wat een tune Wat ging ik hier hard op aan het einde Ik weet zeker dat hij hiermee afsloot --> weet alleen niet of het deze versie was
Cool, ik baalde al dat ik die laatste tune gemist had! Er is inderdaad een remix van dus die zou het dan kunnen zijn. Veel plezier ermee in de airplane!
quote:
Originally posted by Matthijs
Wat ik ook wel een pluspunt vond was dat het geluid niet zo heel hard stond, waardoor je elkaar tenminste nog normaal kon verstaan zonder met een megafoon in iemands oor te moeten schreeuwen.
Wat ben jij een idioot!!!
Je gaat GVD toch niet naar een feest als dit om te babbelen???!!!! Muziek hoort errrrg hard te staan in een club, je moet hem niet alleen horen maar ook zeker voelen!!! Ik vond het het volume daarom ook juist te zacht staan....
___________________
Jul-24-2004 21:33
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by tijs08
Wat ben jij een idioot!!!
Je gaat GVD toch niet naar een feest als dit om te babbelen???!!!! Muziek hoort errrrg hard te staan in een club, je moet hem niet alleen horen maar ook zeker voelen!!! Ik vond het het volume daarom ook juist te zacht staan....
Zeur niet man.
TE is latijd fout. TE hard en TE zacht. Het stond juist perfect man.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-25-2004 12:25
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Zeur niet man.
pfff je moest jezelf eens horen!
___________________
Jul-25-2004 12:32
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by tijs08
pfff je moest jezelf eens horen!
Zeg het eens jungske dan waar het op staat, in plaats van steeds weer zo 'in nevelen' te lullen.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-25-2004 12:45
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by tijs08
Wat ben jij een idioot!!!
Je gaat GVD toch niet naar een feest als dit om te babbelen???!!!! Muziek hoort errrrg hard te staan in een club, je moet hem niet alleen horen maar ook zeker voelen!!! Ik vond het het volume daarom ook juist te zacht staan....
Nee natuurlijk kom ik in eerste instantie voor de muziek, als ik wil babbelen ga ik wel naar een café hier op de hoek van de straat, daar hoef ik niet helemaal voor naar Antwerpen te gaan. Ik ben vaak genoeg op feesten geweeest waar de muziek zo hard stond dat je alleen de bass nog hoorde, als ie iets zachter staat hoor je juist veel meer van de muziek, dus daarom vond ik het prima zo.
Bovendien vond ik het ook wel eens lekker om naar huis te gaan zonder een *PIEP* in m'n oren, maar daar zal jij ook wel op kicken dan...
Jul-25-2004 16:59
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
ja heerlijk een piep in mijn oren! Woeiiiiii!
en het geluid stond toch echt te zacht daar in Antwerpen...
je kunt trouwens ook gewoon geluid hebben dat hard nog steeds zuiver is en niet alleen bass...
___________________
Sasha!
Jul-25-2004 17:50
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ja heerlijk een piep in mijn oren! Woeiiiiii!
en het geluid stond toch echt te zacht daar in Antwerpen...
je kunt trouwens ook gewoon geluid hebben dat hard nog steeds zuiver is en niet alleen bass...
Je hebt wel gelijk hoor, het stond ook wel zacht, maar niet super storend vond ik het. Je kon nog net een beetje praten, ik vond het wel relaxed. Maar ik vind het al snel 'te hard', mijn oren zijn niet zo soepel meer, vandaar het 'geluidswerend materiaal' in mijn oren
Bij het Paard is het geluid lekker, alhoewel het in de kleine zaal bij Isle of MTV wel ERG hard stond
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jul-25-2004 18:02
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Yes! Yes! Yes! het nog allemaal even een beetje opnieuw beleven! De gillende, uit hun dak gaande menigte, de vette tunes en het donkere D'anvers!
Check DEZE site! Hier staan maar liefst 12 filmpjes op van Sasha @ D'anvers! bijna allemaal ieder 3 minuten tellend! Woei!
Echt vet om terug te zien maar vooral horen want de kwaliteit van de filmpjes is niet denderend ondanks de 30mb maar de tunes hoor je goed!
Filmpje 26 laat 1 van de vele Unknown - Unknown (CDR's) horen!
Op filmpje 27 & 28 die fantastische TUNE; Calderone & Quayle - Resonate (Dj Vibe Remix) die ingemixt wordt naar een spacey track die ook te horen is op filmpje 29, ik herken hem wel maar zou niet weten wat het is.
Op filmpje 57 & 58 & 59 is echt een Waanzinnig vet nummer te horen! dik kippenvel!
Dan filmpje 60 & 61; Britney Spears - Breathe On Me (James Holden Dub Mix)
Op filmpje 62 een ID die onwijs veel weg heeft van Layo & Buschwack's Love Story! en wat gaat tie goed los zeg! niet meer normaal! Check vooral filmpje 63 voor het bewijs! Vetste filmpje van allemaal! Wow! Anton Fielding draaide deze 3 weken geleden nog in de Kiss100 show! Super tune! ik zie mezelf zelfs springen,whehe
Sashaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
___________________
Sasha!
Aug-30-2004 01:00
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location: Zuid-Holland
Ok bedankt.
Ik ben wel niet geweest, maar ga zeker die filmpjes ff bekijken.
Vet man! Ik ga die filmpjes zeker even checken!
't was een geweldige avond Zeker niet verkeerd om nog even opnieuw te beleven
___________________
moo.
Aug-30-2004 13:58
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Op filmpje 57 & 58 & 59 is echt een Waanzinnig vet nummer te horen! dik kippenvel!
Sashaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Super vette filmpjes zeg!! niet normaal, en dan vooral het geluid!
Filmpje 57-9 is dus de nieuwe Gabriel & Dresden - Arcadia!!!! Waanzinnig nummer!!!!
___________________
Aug-31-2004 13:13
emre
S&D / 16BL
Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl
quote:
Originally posted by tijs08
Super vette filmpjes zeg!! niet normaal, en dan vooral het geluid!
Filmpje 57-9 is dus de nieuwe Gabriel & Dresden - Arcadia!!!! Waanzinnig nummer!!!!
Contact me voor die Sasha @ Aria set want daar zit deze tune dus in .... ik zat al te wachten op een ID .... keek vandaag voor het eerst die filmpjes van D'Anvers
Tering wat een vette plaat zeg ... ben je zeker van deze ID Tijsie?