|
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
en bedankt... het is allemaal jou schuld!
|
Graag gedaan! Tuurlijk had ik ook gehoopt dat we nog een gouden medaille hadden gescoord, maar ja het zat er helaas niet in!
4 jaar geleden was het gewoon een extreme goede Olympische Spelen voor Nederland met 12 keer goud! Ook de doelstelling van 27 medailles halen we niet (ook niet na de bronzen medaille van Brentjes), maar ja dat had ik ook al niet verwacht (Sorry daarvoor!)!!
Over 4 jaar wordt het nog moeilijker om die gouden plakken op te halen, zonder Inge en Leontien...Hopelijk staan er een paar nieuwe talenten op (Theo Bos moet op de baan actief blijven!)
Last edited by Tim81 on Aug-28-2004 at 10:17
|