|
| quote: | Originally posted by New Wave
Gaat inderdaad nu weer om die groepen klootzakken omdat ze weer in mijn omgeving lopen te kankeren, en nu zelfs de krant halen.....dus weer een rede om over die piskutten te zeiken, ik heb der de schurreft in dat die sukkels weer lopen te kutten hier in nederland....als ze het hier zo slecht hebben en wij ze geen respect gunnen..laat ze dat dan elders zoeken...maar niet hier.......en moet je nagaan hoeveel belasting je betaald aan die pikken.....als die gasten geen water en brood nodig hadden in hun "hotel" had ik allang twee mooie splinter nieuwe Technics kunnen kopen.......DE GROETEN! |
Hoe vaak ga je jezelf nog herhalen, want wat je hier nu neerzet heb je wel al vaker verteld... Piskut hier, klootzakken daar... Bladeblablabla...
Uitbuiters zijn er altijd geweest en zullen er altijd zijn. Nu in de vorm van (bijv.) marokkanen... over twintig jaar zijn het de zuid-amerikanen en daarna...en daarna...en daarna...
Don't get me wrong, ik denk er net zo over als jij (wat uitbuiters betreft). Ik ga 4 dagen in de week naar school en werk 3 dagen in de week. Ik betaal ook voor die mensen die geen moer uitvreten, maar ik ga er niet over zitten zeiken, want dat verandert de zaak niet...
But, be my guest en spui je gal maar... Misschien word je er na -tig jaar wel een X moe van!