mensen die niet komen voetballen, niet komen bbq'en maar WEL naar de party komen mogen de 5 euro die ze moeten betalen ook overschrijven op mijn rekeningnummer 780-5829057-49 met vermelding van beta party + je nick. Eventueel mogen jullie ook al voor vrienden betalen als die zeker zijn dat ze komen. Dit gewoon om het aantal geldtransacties op die avond te beperken.
^ taakverdeling volgt binnenkort wel, maar nu je het over transacties hebt.. er zal telkens iemand bij de ingang moeten staan om de bezoekers te ontvangen (beurtrol?)
Jul-15-2004 14:36
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Cleve thinking Kev, had ik nog niet aan gedacht...
Maar het zal niet anders gaan vrees ik, dus er zullen mensen zich moeten opofferen!
Juist naar mijn werk geweest om met iemand proberen te wisselen vo de party maar ze wist het nog niet ggggrrrrr Ze ging het mij vanavond laten weten, mijn geduld wordt op de proef gesteld ze. Nog beke duimen dat ze kan wisselen zodat ik kan komen.
Ik heb mij juist achter de cd "Angels - Chill Trance Essentials" geweest en die staat vol met lekkere nummers. Het is mss een ideetje om hem tijdens de bbq te draaien? Als ik hem moet meebrengen moet je maar iets laten weten
Hoeveel personen zijn er nu eigenlijk al ingeschreven voor de bbq?
Jul-16-2004 09:41
SilentEagle
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Cleve thinking Kev, had ik nog niet aan gedacht...
Maar het zal niet anders gaan vrees ik, dus er zullen mensen zich moeten opofferen!
Zet er twee tt's, een mixer en twee bescheiden boxen. Gegarandeerd vrijwilligers genoeg.
Jul-16-2004 11:26
Myst3ria
tranceaddict
Registered: May 2004
Oehhhh een feestje Jah na anderhalve maand bijna niet meer online te zijn geweest zie ik deze thread nu pas staan Ziet er mij iig geval erg leuk uit, er die dag geraken zal wel wat moeilijker zijn Zal nog zien wat ik kan doen, hope to see you all there
Jul-16-2004 16:17
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Tot mijn zeer grote spijt kan ik niet komen. Het is op mijn werk niet gelukt om te wisselen Ik vind het zeer klote dat ik er niet kan bij zijn
Jul-17-2004 11:07
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by FUSyke
Tot mijn zeer grote spijt kan ik niet komen. Het is op mijn werk niet gelukt om te wisselen Ik vind het zeer klote dat ik er niet kan bij zijn
Originally posted by FUSyke
Ow das spijtig
Ey ma, als uw werk nu afbrandt, dan hoef je toch helemaal niemand te zoeken om te wisselen