|
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Yeaaaah!!!! Skeletor's THE MAN!!!
Ik had vroeger dan ook niet HeMan maar Skeletor hehehe  |
Ik had ze alle2! 
Voor de rest had ik duz ook echt superveel van de Ghostbusters, Gi Joe heb ik gespaard, turtles heb ik veel van gehad, later zelfs nog Jurassic Park.
Saved by the bell, ja dat was ook altijd leuk! Met Zack en Kelly enzo. Trouwes iets van deze tijd. Heeft er iemand welles Ocean girl gekeken? Dat keek ik toen dat elke zaterdag of zondag kwam op RTL4. Vond ik best een leuke serie.
Maple Town vond ik ook altijd leuk, met Petty, Bobby en die rest halve garen bij elkaar 
Foofur, ja dat was relaxt, Dino Riders keek ik ook wel vaak en Denver... Die heb ik geloof ik ooit eens nagetekend. Ben benieuwd of mn ma m bewaard heb, zoja dan scan ik m wel in 
De wasbeertjes roelen ook nog steeds, wordt volgensmij nog steeds uitgezonden.
|