Registered: Dec 2001
Trouwens iemand naar Radio 1 geluisterd? Op de terugweg van t voetballen hoorde ik alleen maar tiesto en geen gelul
Aug-13-2004 21:50
Joost
Uhm Tss
Registered: Mar 2004
Ik was ook voetballen :P Heb er dus weinig van gezien. Was het een beetje goed te horen? Lijkt me dat alles overstemd wordt door het publiek...
Aug-13-2004 22:21
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Was een erg vette openingsceremonie Muziek van Tiesto klonk ook erg goed op de achtergrond. Toch wel erg vetjes dat al die bekende tracks voorbij kwamen en die nieuwe klonken ook vrij aardig.
Aug-13-2004 22:33
Stefanovîc
tranceaddict in training
Registered: Mar 2002
Zou de set nog ergens online komen misschien?
Kvon m errrug goed!!
Aug-13-2004 22:36
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Helaas niks kunnen zien van de Openingsceremonie! Ook al voetbal, net als de vorige posts... Misschien volgende outdoor festival partijtje ballen
Aan jullie reacties te lezen morgen toch maar even op zoek naar een herhaling ergens...
Aug-14-2004 01:17
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Jappio
Trouwens iemand naar Radio 1 geluisterd? Op de terugweg van t voetballen hoorde ik alleen maar tiesto en geen gelul
God, had ik dat geweten had ik de radio aangedaan.
Aug-14-2004 05:54
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Hier kan je de uitzending op Radio 1 nogmaals beluisteren...
De NOS zendt regelmatig belangrijke radio- en televisieprogramma's live uit via het internet. Op dit moment zijn er echter geen speciale uitzendingen voorzien. U kunt via het internet echter wel luisteren naar Radio 1.
Het kan zijn dat u deze stream niet kunt beluisteren gedurende de Olympische Spelen.
Het IOC heeft namelijk bepaald dat uitsluitend gebruikers in Nederland de Radio 1 livestream mogen ontvangen. Alleen de internet service providers Planet, XS4ALL, Zonnet, Surfnet, Tiscali, Wanadoo, @Home en Speedlink (deelnemers aan Streamgate) kunnen dit garanderen. Internetters met een andere provider of bezoekers uit het buitenland moeten wij helaas teleurstellen.
Na de Olympische Spelen kunnen we de service weer zonder problemen aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.
-----------