|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou, wat een punten deze ronde :S :S
Gelukkig heeft mijn middenveld (HEEL mijn middenveld) wel gescoord (vdLaak, Polak, Hofs, Janssen) om zo de boel te redden, maar verder was het niets.
Ik had nog 608.000 euro zie ik, daar komt dus wat leuks bij en dan kan ik een keer GOEDE spelers kopen 
|
mwhehe, mooi dat de man die ik vergat te wisselen dit weekend het meeste punten voor me haalde (polak). Heb nu denk ik een miljoen op mn rekening, dus ga maar eens een topspits en -verdediger kopen denk ik.
[edit] ka-ching! 1.070.360 euro {/edit]
|