moraal van het verhaal: der vroeg bij zijn! jedi?!!!!!! om hoe laat vertrekken we?!
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
quote:Originally posted by Zehra moraal van het verhaal: der vroeg bij zijn! jedi?!!!!!! om hoe laat vertrekken we?! maybe dat ik er toch bij ga zijn.. nog niets bevestigd, dus ff afwachten i'll keep u informed
quote:Originally posted by Zehra moraal van het verhaal: der vroeg bij zijn! jedi?!!!!!! om hoe laat vertrekken we?! euhm .. korte berekening .. eerste schatting .. from possible meeting point = +/- 9u45 vertrekken?
om hoe laat openen zij de deuren? 12:00 precies?
Als er zoveel vriendjes gaan, moet ik misschien ook maar mee he
kut dat de auto vol zit snif openbaar vervoer gaat stukken van menen kostne denk ik :/
quote:Originally posted by eieregooie Als er zoveel vriendjes gaan, moet ik misschien ook maar mee he te gek! jaaa ei gij moet ook meegaan!
quote:Originally posted by lost_in_trance om hoe laat openen zij de deuren? 12:00 precies? de tent is al vanaf 10.00 open volgens mij misschien dat elusive wel ietsje eerder begint al
quote:Originally posted by ahp2002 de tent is al vanaf 10.00 open volgens mij misschien dat elusive wel ietsje eerder begint al jedi: change of plans?!
quote:Originally posted by pooley kut dat de auto vol zit snif openbaar vervoer gaat stukken van menen kostne denk ik :/ tis op den duur moek mijn voiture nog verkopen met diee kuttrein
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Zehra jedi: change of plans?! kzal de Jedi Council eens raadplegen.... Moet wel lukken als ik dat braafjes vraag
quote:Originally posted by Zehra te gek! jaaa ei gij moet ook meegaan! Komen jullie me ophalen dan?