Even over de sluitingstijden in PANAMA: die zijn voor elke avond vastgesteld op 04.00 uur. Simpelweg omdat ze een vergunning hebben waarin is bepaald dat ze tot 04.00 open mogen blijven (mede dankzij het geweldige beleid van Burgemeester Cohen...) Op donderdag zou het zelfs 03.00 uur kunnen zijn maar dat weet ik niet zeker.
Sido
Sep-28-2004 18:25
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by magrec
Don't say i didn't told you
Sorry grapje... Vet klote natuurlijk.
I know i know
Nu even redden wat er te redden valt
Sep-28-2004 19:15
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Even over de sluitingstijden in PANAMA: die zijn voor elke avond vastgesteld op 04.00 uur. Simpelweg omdat ze een vergunning hebben waarin is bepaald dat ze tot 04.00 open mogen blijven (mede dankzij het geweldige beleid van Burgemeester Cohen...) Op donderdag zou het zelfs 03.00 uur kunnen zijn maar dat weet ik niet zeker.
Sido
Hmm... da's minder! Laat ze dan maar een uurtje eerder beginnen met die feestjes!! Een beetje op tijd naar bed is ook niet verkeerd
Sep-28-2004 20:36
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by magrec
hehe tis maar 30 minuten maar dit betekend dat er nog wel meer is opgenomen
ja, ik hoop het! ik moet echt die Matthew Dekay tune hebben (het nummer dat hij NA Redanka - Waves draaide) wat een vette track!
verder zou eerder beginnen wel een goede optie zijn ja! of de Everybody's in ieder geval weer mooi in het Paard houden!
en Snuggle vind je report ook erg goed! Everybody is waiting!
Sep-28-2004 22:18
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Blaaaaaaaaaat, wat een ***** van Partyscene, vernaaien ze mijn report weer. Mooiste stukken halen ze eruit. Lekker handig.
Raar. Willen ze geen kwaliteit of zo? Je wilt je als site toch onderscheiden?
Sep-28-2004 22:41
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by jp
Raar. Willen ze geen kwaliteit of zo? Je wilt je als site toch onderscheiden?
Tsja, ik kan uren vertellen over PS. Die lui snappen het niet helemaal....
quote:
Originally posted by Partyhardy!
verder zou eerder beginnen wel een goede optie zijn ja! of de Everybody's in ieder geval weer mooi in het Paard houden!
en Snuggle vind je report ook erg goed! Everybody is waiting!
JA! Waarom wordt er gewoon niet eerder begonnen? Ik snap het ook niet, waarom moet iedere club pas om 23:00 uur open? Is dat 'fashonably late' ofzo?? Gooi alles gewoon om 20:00 of 21:00 uur open en laat het doorgaan tot 02:00 uur. Zeker weten dat je op den duur meer mensen krijgt, omdat afspraken de dag erna gewoon door kunnen gaan!
Oh en dank je Veel plezier in de Poema overigens zaterdag, geef daar ook effe een reportje van (en van Remy afgelopen zaterdag mag ook nog wel )
Sep-29-2004 10:45
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Veel plezier in de Poema overigens zaterdag, geef daar ook effe een reportje van (en van Remy afgelopen zaterdag mag ook nog wel )
whaha! hoe weet jij dat allemaal man?
Doornroosje was erg gezellig afgelopen zaterdag! zeer vette tent daar en veel bekenden! Er was in zaal 2 een dj-contest waar wel lekker gedraaid werd. In de hoofdzaal was het eerst de beurt aan Rho, die lekker draaide en daarna Remy maar ik vond hem onwijs tegenvallen, misschien te veel van verwacht. Hij kan ook echt zulke verschillende stijlen draaien, ongeloofelijk, het verschilt enorm per feest. Alles bij elkaar dus wel een super avond!
Zaterdag Poema ben ik ook erg benieuwd naar!
Sep-29-2004 11:35
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
wat daggie van PF??
En Poema word vast vet, ze zijn van plan meer progressive te programmeren daar, dus ben benieuwd! Pako & Frederik zijn niet de kleinste, en Jondi & Spesh's setjes zijn ook altijd super!!
Last edited by tijs08 on Sep-29-2004 at 12:47
Sep-29-2004 12:14
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by tijs08
wat daggie van PF??
En Poema word vast vet, ze zijn van plan meer progressive te programmeren daar, dus ben benieuwd! Pako & Frederik zijn niet de kleinste, en Jondi & Spesh's setjes zijn ook altijd super!!
Dan hoop ik wel voor jullie dat er zaterdag meer mensen zijn dan vorige week toen ik er was. Er waren toen 20 man ofzo, totaal geen sfeer en Stef en de 16 Bit Lolitas konden me totaal niet boeien. Waarschijnlijk mede doordat er geen sfeer was. Wel een tent met potentie trouwens, nu de mensen nog!
Sido
Sep-29-2004 12:55
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Doornroosje was erg gezellig afgelopen zaterdag! zeer vette tent daar en veel bekenden! Er was in zaal 2 een dj-contest waar wel lekker gedraaid werd. In de hoofdzaal was het eerst de beurt aan Rho, die lekker draaide en daarna Remy maar ik vond hem onwijs tegenvallen, misschien te veel van verwacht. Hij kan ook echt zulke verschillende stijlen draaien, ongeloofelijk, het verschilt enorm per feest. Alles bij elkaar dus wel een super avond!
Zaterdag Poema ben ik ook erg benieuwd naar!
Ik praat wel eens met Randy o.a Geen PF Thijs
Maar reports verwachten we dus! Remy draait ook op Capital, waar PvD ook staat. Ga daar wel effe kijken, maar dan NIET voor PvD dus
De Poema lijkt mij ook heel erg cool, maar het zullen wel opstartproblemen zijn. Laten we hopen dat er meer mensen gaan komen. Volgensmij is Utrecht niet echt een prog-stad overigens, meer technodingen daar.