Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
ESSET vad gäller massbokningen så gör jag ingen då intresset var väldigt lågt, som vanligt så orkar ingen engagera sig när det gäller SWETA-meet-ups... har gått bra nån enstaka gång bara.

Anledningen till att jag inte visade något intresse var för att jag då den första linan presenterades inte hade några planer på att åka. Nu verkar det dock som det kommer bli lite ljusare för min del, därför skulle jag inte banga på detta....i vilket fall som helst klandrar jag dig inte för att lägga ner detta projekt, jag hade personligen heller inte orkat engagera mig. Vi kommer ju stöta på varandra på båtfan vilket fall som helst - sen om vi minns det dagen efter är en ennan femma

www.laszlo.se

Old Post Oct-06-2004 18:24 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
Anledningen till att jag inte visade något intresse var för att jag då den första linan presenterades inte hade några planer på att åka. Nu verkar det dock som det kommer bli lite ljusare för min del, därför skulle jag inte banga på detta....i vilket fall som helst klandrar jag dig inte för att lägga ner detta projekt, jag hade personligen heller inte orkat engagera mig. Vi kommer ju stöta på varandra på båtfan vilket fall som helst - sen om vi minns det dagen efter är en ennan femma

sant men det skulle ju inte skada heller. oftast så hinner man ju bara säga hej till de flöesta ta's. skulle villja snacka lite också vilket är svårt på dansgolvet och det är ju inge lätt att varken veta eller hålla reda på 10 olika hytt nummer :P

men intresset för att vara social med andra ta's kanske inte är så stort antar jag. vissa kanske till och med finner det obekvämt eller så

Old Post Oct-06-2004 18:53  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Lite som JayBee nämde här så var det av socialt intresse... visst fan ses vi båten men det hade vart skoj om vi alla SWETAs bott grannar... en rejäl meet-up.
Hade tänkt arra fullt ut med rubbet men orkar inte när inget intresse finns mer än från ett par...

Old Post Oct-06-2004 20:40  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Lite som JayBee nämde här så var det av socialt intresse... visst fan ses vi båten men det hade vart skoj om vi alla SWETAs bott grannar... en rejäl meet-up.
Hade tänkt arra fullt ut med rubbet men orkar inte när inget intresse finns mer än från ett par...

men du kanske kan boka för dem som var intreserade ändå? om du ändå ska boka så hur många pratar vi om? 2-4 hytter? det är ändå ganska ok. litet sweta HQ är ju bättre än inget

Old Post Oct-06-2004 22:07  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

då var det klart med line-upen...

Vad sägs om Dj Scot Project, Cor Fijneman???

http://www.mondaybar.com/events/luciacruise04.asp

Old Post Oct-07-2004 05:27  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
det var som faen da

mer techno ffs! dropp tranc'en trance er ut uansett

Old Post Oct-07-2004 06:22 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Najs ! En av mina rekomendationer Cor Fijneman...

Old Post Oct-07-2004 08:16  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

faaaaaaaaaaaaaaaaan va kasst att de dissade Infected... hade sett fram emot dem som fan... riktigt dåligt...

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Oct-07-2004 08:43  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Smekbar
faaaaaaaaaaaaaaaaan va kasst att de dissade Infected... hade sett fram emot dem som fan... riktigt dåligt...

Håller med, men nu är det som det är.
Ersättarna blir jag inte direkt ledsen över heller för den delen.
Har varken sett Scot Project eller Fijneman, så det ser intressant ut.
Jag ÄR iaf intresserad om nu Steve skulle komma på andra tankar att fixa ett "mindre" HQ med swe-ta's. Jag menar, gruppbokning som gruppbokning eller?
Man kan väl be söta tjejen i luren att hon placerar oss ihop

Men sen förstår jag ju såklart om Stefan inte tycker det är värt att engagera sig med indrivning av cash osv om det bara är 8 pers som det gäller.
Jag ser iaf fram emot min första MBar kryss

Old Post Oct-07-2004 08:58  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Smekbar

mmmmmmmm... tycker också det e riktigt kasst :/
fast oandra sidan så vet jag ju inte om jag kan åka ens... har ju typ inga pengar kvar på lönen längre.. ville ju åka, men affö kan dem inte ta betalningen typ den 26 istället

Old Post Oct-07-2004 09:47  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Då så...hmmm...Scot Project hade jag blivit överlycklig över att få se för ett år seden eller så, nu är det väl lite sisådär med det, har tröttnat lite på det - men för er som gillar det så kommer ni inte bli besvikna. Han och Derb rev av ett sjuhelvetes set på Dance Valley förra året. Hur som helst är det i mina ören ett bättre substitut än IM och Gen6. Cor har jag icke sett så det ska bli spännande...en helt klar positiv vändning i alla fall i mina ögon och öron

Ses om två månader

www.laszlo.se

Old Post Oct-07-2004 10:21 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

FYYYYYYYYYYY Scot Project

jag måste till Sverige igen

Old Post Oct-07-2004 11:16  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Lucia Cruise 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackdug this incredible vocal out of the archives today [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSami Saari - Cherish [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:07.

Forum Rules: