Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > .....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::.....
Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
הפירמוט עצמו בלחץ זה שעה...
לי לקח משו כמו 6 שעות להתקין הכל חוץ מהאופיס, שאת זה התקנתי היום ולקח לי בדיוק 3 דקות...

וכן, גם רוב ההגדרות וה tweaking שאני עשיתי לפני שפירמטתי לקח לי מלא זמן..
אז עשיתי הכל מחדש, אז בוא תוסיף לזה עוד שעה וחצי אולי..
ואל תשכח שהייתי צריך להגדיר רשת וכו'...

אתה מגזים טלטול...
אם אתה מכין את עצמך לזה, רושם לעצמך או זוכר בדיוק מה אתה צריך לעשות כדי שהכל יחזור להיות תקין זה לא בעייה...


וואלה אני שמח שאתה מלמד אותי על לפרמט

הוא מסביר שיש לו דברים אחרים שהוא שינה בוינדוס וזה יכול לקחת שעות ואני מבין אותו

תשאל אותו ותבין לבד

Old Post Feb-15-2005 15:29 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

מה אתה מתעצבן סתם,
אני באמת מנסה לעזור לך


ויש עוד דרכים לגבות,
כמו למשל לפצל את ההארדיסק
בחלק אחד לשים את כל מה שחשוב לך
ואת החלק השני לפרמט ....

ואמרת שמישהו עם אותה בעיה עזר לו להלחיף את הספק,
אז כנראה אני באמת טועה
אבל למה אתה לא נחמד ?...


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Feb-15-2005 15:31  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Flotser
מה אתה מתעצבן סתם,
אני באמת מנסה לעזור לך


ויש עוד דרכים לגבות,
כמו למשל לפצל את ההארדיסק
בחלק אחד לשים את כל מה שחשוב לך
ואת החלק השני לפרמט ....

ואמרת שמישהו עם אותה בעיה עזר לו להלחיף את הספק,
אז כנראה אני באמת טועה
אבל למה אתה לא נחמד ?...


הוא לא התעצבן אל תקח את זה אישי
אני חושב כמוך
זה לא הספק!
אחרת זה היה נכבה בדוס

כל מקרה אל תיפגע מהתגובה שלו הוא לא התעצבן עליך

Old Post Feb-15-2005 15:34 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

אם מישו פה מחפש אתגר
יש לי בעיה כבר מלא זמן
איזה שנה אולי יותר

כשאני שולח משו ברצף שעה ו 20
זה מנתק תאינטרנט
יעני אם אני שולח למישו 100 מגה
כשזה יגיע ל 40 זה יתנתק
ועדיין רואים תציור של השני מחשבים..אבל אני לא יכול לקבל ולשלוח מידע
צריך להתחבר מחדש

החבילת אינטרנט שלי זה חבילה עיסקית
אז בא אלי טכנאי נתן לי מודם ולא לקח כסף על הביקור
אבל עדיין הבעיה

אני אישית חושב זה הכרטיס רשת
וכל פעם אני רוצה לקנות ודוחה

אנלא זוכר אם זה היה לי מההתחלה שקניתי אדסל
לא חושב שזה היה מההתחלה...
ניסיתי כבר מלא פעמים לפרמט תווינדוס זה לא קשור

מישו יודע מה הבעיה?
(הספק ובזק בדקו תבעיה ואמרו שהקו עובד טוב..ד"א יכולות להיות מליון בעיות תשתית או בדרך אליהם או מהם שצריך להשקיע מלא זמן מצידם בשביל לבדוק)

Old Post Feb-15-2005 15:53 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by Shahar
הוא מסביר שיש לו דברים אחרים שהוא שינה בוינדוס וזה יכול לקחת שעות ואני מבין אותו

תשאל אותו ותבין לבד

אחי תאכלס לא נראה שהתקנת חלונות מחדש יכולה לשנות לי את העדכון הביוס שעשיתי...


בכל מקרה... קיבלתי כמה תשובות בפורום של הארד-זון - אחד אמר לי שם שלכבות כל פעם משהו ולבדוק כל פעם אם זה מתכבה או לא... אבל מי שלמד קומבינטוריקה יבין שזה מלא צירופים של החומרה... זה יקח המון זמן ואם זה כל פעם יתכבה זה יכול לדפוק לי את ההארדיסק...

ולגבי מה שאמרתי על שינוים שעשיתי לחלונות... המון חבר'ה... יש לי מה שנקרא טיפים ל
TWEAKING

משהו כמו 300 שינוים עשיתי את כולם...לקח משהו כמו שבוע... עד שעברתי את כולם... אחרי עיצוב ופונטים וגודל שלהם וכל מני דברים שונים ומשונים ועשיתי אותם במשך זמן מה... זה לא משהו של יום אחד או שבוע... כל הזמן אני מוצא משהו חדש... ופעם אחרונה שהתקנתי חלונות מחדש אמרתי לעצמי שאני לא אעשה טעויות ולא אתקין מה שלא צריך...

הרבה טוויקינג בקיצר...

לגבי הגיבוי אז ההארדיסק שלי מחולק...אז זה לא בעיה... ומיכאל אל תחשוב לא התעצבנתי עליך... פשוט אין אחרי שאני יודע שיש לי כל כך הרבה להגדיר מחדש זה פשוט מבאס תחתתתתתת... עדיף כבר לשלם 100 שח על ספק חחח אפילו אם לא יעבוד... אבל אין לי את 100 שח - תקופה קשה אתם יודע...

בכל מקרה אני לא יודע מה לעשות... הלוואי והיה אפשר לשמור את כל! ההגדרות שלי לקובץ אחד ואחרי זה פשוט להפעיל אותו ולא להתחיל מאפס...

אהה ועוד משהו..הייתה לי פה בעיה עם אופיס...משהו רציני..עשיתי עדכון דרך האתר של מיקרוסופט ובאמצע נתקע לי המחשב משום מה ועשיתי ריסט...מה שזה עשה זה דפק לי את כל האופיס...לא ידעתי מה לעשות..וגם בגלל שלא עובד לי הסידירום לא יכולתי להתקין מחדש...אז מה שמצאתי זה תוכנה מממממש טובה

REGSUPREME !!!

פשוט מומלץ... כזה ניקוי של רגיסטר עוד לא ראיתי... משהו סוף...פשוטה וקלה לא צריך להיות איש מחשבים... פשוט מחפש את כל הזבל ומעיף אותו מהמחשב...[אני מתכוון מהרגיסטר] קיצר כל אחרי שעשיתי כל הבעיות עם אופיס נעלמו... ובכלל מחשב התחיל לעבוד כל כך מהר...!!! ממש תענוג

בכל אופן...תודה לכולם על העצות...

ואליאור...

לגבי ה
BOOT FROM DISKETE

אני יודע את הדברים האלה מעל פה אז זה לא בעיה בכלל....

הבעיה היא להבין מה קורה עם הספק...

אני אומר לכם אותו חבר אחד אמר לי שהייתה לו אותה בעיה בדיוק...
אז הוא הביא איזה אחד שמבין - התחיל לעשות לו בדיקות וזה... בסוף לא ידע מה לעשות ואמר שזה הספק...אז הוא קנה ספק החליף והכל עובד בלי כיבוים פתאומים בלי כלום

אבל כמו שאמרתי אין לי כסף עכשיו...
טוב אני אקח יום שבת ספק מדוד שלי נראה אם איתו יעבוד לי...
אולי אפילו הוא יביא לי אותו "בנתיים" חחח


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Feb-17-2005 02:17  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by taltul

הבעיה היא להבין מה קורה עם הספק...

אני אומר לכם אותו חבר אחד אמר לי שהייתה לו אותה בעיה בדיוק...
אז הוא הביא איזה אחד שמבין - התחיל לעשות לו בדיקות וזה... בסוף לא ידע מה לעשות ואמר שזה הספק...אז הוא קנה ספק החליף והכל עובד בלי כיבוים פתאומים בלי כלום

אבל כמו שאמרתי אין לי כסף עכשיו...
טוב אני אקח יום שבת ספק מדוד שלי נראה אם איתו יעבוד לי...
אולי אפילו הוא יביא לי אותו "בנתיים" חחח



טל ..
מה הבעיה בדיוק בספק?

תשובות שלי למקרה ו:
אם אתה שומע רעש ממנו זה כנראה המאוורר
ומה שאתה צריך לעשות זה פשוט להחליף אותו

הכיבויים האלה שאתה מדבר עליהם זאת בעיה במוניטור של המחשב שמתחמם די מהר וגורם לקריסה של המערכת או בכלל המחשב עצמו ..

אני גם ממליץ לבדוק את המאוורר של המעבד כי זה חשוב..!!!

גם עוד שכאלה מאוורים לא בעיה להשיג או לקנות ממש בגרושים
רק תצטרך מישהו שירכיב לך את זה אם אתה לא יודע או רוצה לנסות לפרק לדוגמה את כל הספק בשביל להחליף..

אתה יכול לדבר איתי בפרטי ואני יעזור לך..


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Feb-17-2005 02:25  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by Huge-A
טל ..
מה הבעיה בדיוק בספק?

תשובות שלי למקרה ו:
אם אתה שומע רעש ממנו זה כנראה המאוורר
ומה שאתה צריך לעשות זה פשוט להחליף אותו

הכיבויים האלה שאתה מדבר עליהם זאת בעיה במוניטור של המחשב שמתחמם די מהר וגורם לקריסה של המערכת או בכלל המחשב עצמו ..

אני גם ממליץ לבדוק את המאוורר של המעבד כי זה חשוב..!!!

גם עוד שכאלה מאוורים לא בעיה להשיג או לקנות ממש בגרושים
רק תצטרך מישהו שירכיב לך את זה אם אתה לא יודע או רוצה לנסות לפרק לדוגמה את כל הספק בשביל להחליף..

אתה יכול לדבר איתי בפרטי ואני יעזור לך..

מממ אם עדיין לא הבנת אז הבעיה היא:

כשאני מכניס דיסק לא משנה לאיפה לסידירום או לצורב אז המחשב פשוט נכבה ברגע שסידירום או צורב מתחילים לקרוא אותו... פשוט נכבה כאילו משהו עושה שם קצר...
אז...

לגבי לפרק ולהרכיב זה לא בעיה את הדברים האלה אני יודע גם בעל פה הספק עצמו כבר ניקיתי אותו כמה פעמים ולא רק אותו מחשב שלי אני מפרק אותו מדי פעם... ד''א העפתי את כל מה שלא צריך סידרתי את הכבלים... העפתי את הרמקול הקטם הזה של המחשב שעושה צליל מעצבן כשיש איזו התראת שגיאה או משהו כזה... או כשלוחצים הרבה על כפתור אחד... אין לי את הציפצוף

טוב מקווה שהבנת...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Feb-17-2005 02:29  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arik
shabat shalom



Registered: Aug 2001
Location: Israel raanana

בקשה תגידו לי שיש פה עוד דפוק כמוני שקנה את
WORLD OF WARCRAFT???????????


___________________
NeveR ForgeT : Its All AbouT The Music!!!
ואל תשכחו: אני ילד מניאק שלא נוסע עם חברים לאכול שהם רעבים
וגם הנטיות המיניות שלי מעורערות!!!

Old Post Feb-17-2005 04:38  Israel
Click Here to See the Profile for arik Click here to Send arik a Private Message Visit arik's homepage! Add arik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Huge-A
טל ..
מה הבעיה בדיוק בספק?

תשובות שלי למקרה ו:
אם אתה שומע רעש ממנו זה כנראה המאוורר
ומה שאתה צריך לעשות זה פשוט להחליף אותו

הכיבויים האלה שאתה מדבר עליהם זאת בעיה במוניטור של המחשב שמתחמם די מהר וגורם לקריסה של המערכת או בכלל המחשב עצמו ..

אני גם ממליץ לבדוק את המאוורר של המעבד כי זה חשוב..!!!

גם עוד שכאלה מאוורים לא בעיה להשיג או לקנות ממש בגרושים
רק תצטרך מישהו שירכיב לך את זה אם אתה לא יודע או רוצה לנסות לפרק לדוגמה את כל הספק בשביל להחליף..

אתה יכול לדבר איתי בפרטי ואני יעזור לך..


הכיבויים לאו דווקא במוניטור של המחשב
כיבויים יכולים גם להיגרם בגלל איזה שגיאה שב
services.msc
הוגדר לה
shut down
כשהי נוצרת!

ואמרתי כבר שזה לא הספק זה לא יכוליות הספק!!

quote:
Originally posted by arik
בקשה תגידו לי שיש פה עוד דפוק כמוני שקנה את
WORLD OF WARCRAFT???????????


לא נראה לי

Old Post Feb-17-2005 09:11 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by Shahar
ואמרתי כבר שזה לא הספק זה לא יכוליות הספק!!

תקשיב לדעתי זה ההפך...זה הגיוני אפילו...כשמנוע של סידירום קורא את הדיסק הוא מתחיל להסתובב כמו מטורף...שומעים אותו טוב ברגע הזה... והוא צורך הרבה זרם בעקבות זאת...ולכן אני מניח שספק לא עומד במתן אנרגיה לפעולה ספציפית זו...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Feb-17-2005 10:09  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by taltul
תקשיב לדעתי זה ההפך...זה הגיוני אפילו...כשמנוע של סידירום קורא את הדיסק הוא מתחיל להסתובב כמו מטורף...שומעים אותו טוב ברגע הזה... והוא צורך הרבה זרם בעקבות זאת...ולכן אני מניח שספק לא עומד במתן אנרגיה לפעולה ספציפית זו...


אוקי כמו שאתה אומר וזה מוכר לימאוד כי נתקלתי בזה כמה פעמים ..
פשוט להחליף מאוור לספק כי הם באיזה שהוא שלב בחיים הולכים .


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Feb-17-2005 10:15  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by Huge-A
אוקי כמו שאתה אומר וזה מוכר לימאוד כי נתקלתי בזה כמה פעמים ..
פשוט להחליף מאוור לספק כי הם באיזה שהוא שלב בחיים הולכים .

נראה לי זה הכי הגיוני...כי את הדבר הזה לא הזכרתי פה...המאוור עושה רעעעעש... ואין לי מושג למה... הוא עושה רעש אפילו אחרי שפתחתי את הספק וניקיתי שם את הכל..שימנתי גם את המאוור...לא עזר...יש רעש...אולי באמת זה קשור למאוור...

את זה אנסה לבדוק ביום שבת...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Feb-17-2005 10:28  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > .....:::::::::: טרד מחשבים :::::::::.....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan someone ID this track please [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Generator - Where Are You Now? (Original Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:17.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!