Tering das zijn een hoop lichies, Philips en de energieleverancier verdienen hier aardig aan
___________________ Down-Under was da bomb
Je zal het zaterdag met eigen ogen mogen bewonderen
quote:Originally posted by jp Je zal het zaterdag met eigen ogen mogen bewonderen Ik wil het niet eens weten wat jullie met zijn 2-en doen, en hier geldt: NO PICS & STFU!
___________________ "Life is all about choices & respect"
Wat ben je ouderwets zeg
M'n eigen gevelsteen Hier hebben Kluivert en Brat Pitt een appartement Glazenwasser gluurt bij hoertje naar binnen Waar maakt deze viespeuk foto's van
http://groups.msn.com/EdenVaninVietnam Hierbij de beloofde foto's van mijn tripje naar Vietnam. Ik heb geen zin om ze allemaal hier neer te zetten, maar met een link werkt het ook wel
___________________ We don't do it the Hard way, we do it the Heart way!
quote:Originally posted by jp Nieuwe 'stille' snelheidsflitsers van Amsterdamse politie
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by New Wave Nieuwe 'stille' snelheidsflitsers van Amsterdamse politie Dit was het nieuws-topic maken?
quote:Originally posted by @win http://groups.msn.com/EdenVaninVietnam Hierbij de beloofde foto's van mijn tripje naar Vietnam. Ik heb geen zin om ze allemaal hier neer te zetten, maar met een link werkt het ook wel Zien er goed uit! Top man!
quote:Originally posted by SnuggLe Zien er goed uit! Top man! Dank u! Vooral de foto's van de Khmer-tempels vind ik erg mooi gelukt
[QUOTE]Originally posted by jp M'n eigen gevelsteen waar is deze foto gemaakt? komt me bekend voor Hier hebben Kluivert en Brat Pitt een appartement noorder speeltuin!! das heeel dichtbij zeg ! echt geinig dat was vroeger een oud schoolgebouw
___________________ There's intelligent life out there...
Gevelsteen: hoek Palmstraat/Lijnbaansgracht (even kant) Die apartementen aan het Karthuizersplantsoen zien er van buiten niet zo bijzonder uit maar binnen is het een en al luxe