 |
|
|
|
 |
fusi
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004
Location: Physically - Israel, Mentally - Ibiza
|
|
|
Dec-11-2004 14:05
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
fusi
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004
Location: Physically - Israel, Mentally - Ibiza
|
|
|
Dec-11-2004 17:14
|
|
|
 |
 |
Silky21
Junior tranceaddict

Registered: Oct 2004
Location: Rishon Le Zion
|
|
|
ועכשיו תורי
הגענו למקום (אני ירון שירן אדיר ועדי) בערך ב 1:30 קצת יותר אולי ,נכנסנו פנימה
קצת חיבוקים קצת נשיקות והחפירות מתחילות...החימום מחמם בהחלט ... עם הרבה פרוגרסיב
טראנס מושקע ועדכני...לקראת השעה 2:30 לאחר פתיחת הדלתות פנינו מועדות כלפי חוץ
להשקייה נוספת ברכב הסייברים...רדבול פינלאנדיה ועוד רדבול פינלנדיה ואני
חויובהההההההההה פפלויחההההההההההההה פפחוייזה ומה שבא לכם !!
נכנסים פנימה ואני לא רואה ממטר ,האלכוהול משפיע קשות ! אבל לא מפריע לי להפריע !
רמקול ימין הנה אני בא ,המאבטח הרוסי "לא בלאט אסור לשם בלאט" יאלהההההההההה שתוק
כבר ,ועולה על הרמקול !!! חופר חופר חופר מפריע מפריע מפריע !!!!!!! אדיר וירון מצטרפים
אליי ,אני מפריע הם מפריעים !
עד שהמאבטח מתעצבן ומעיף אותי בכח למעטה !
לא חשבתי פעמיים ורצתי מייד לרמקול שמאל ,עולה למעלה ,בועט מעילים ותיקים שהיו עליו
ומתחיל להפריע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עד שהמאבטח קולט אותי ובא שוב להעיף אותי ,
"רד לימאטה בלאט קאדימה נו" ואני מפריע לו עם הלייזר בעין !!!! מפריע מפריע !!!
אחרי שהוא חטף את הקריזה משך אותי למעטה בכח וזה לא היה חינם נראה לי ששברתי איזה עצם או שתיים
משם עפתי לבאר
שואל את הבארמנית הרוסיה אם אפשר לעלות ,הוא אומרת לי שלא ,אני עולה בכל זאת !!!
מפריע מפריע מפריע מפריע !!!!! ירון ואדיר מצטרפים אליי ושם מתחילה אכילת הסופגניות בחינם
חינם ,נראה לי אכלנו להם את כל הסטוק של הסופגניות בבאר ! MWAHAHAHAHAHA
לאחר חפירה עצבנית החלטתי להצטרף לכל החאמולה ליד העמדה ,בריצה קלילה וכמה מרפקים
אני מגיע לעמדה...החיוכים שלכם היום כל כך חיננננננננננננננננננננננננננננננם !!!
קיבלתי ממכם המון אנרגיה חיובית ואפילו שאני לא מכיר אישית את מרביתכם (רק במסיבות אני רואה אותכם) אני עדיין מרגיש את הכח שאתה מפרישים כלפי חוץ !!!!
אנחנו אלה שבונים את הסצנה הישראלית ואנחנו אלה שבגללם "הם"באים לפה !
נמשיך ככה ונגיע רחוק !
לסיכום הערב !!!
הייתי פפלוייזה בדיוק במידה המתאימה ! בדיוק במצב של לטפס על רמקולים וכל מני דברים גבוהים כדי להפריע קשות ולא ליפול תוך כדי
תודה לכל אוהבי הטראנס שהגיעו וכל האחמ"ים של הפורומים למיניהם !!! אתם אלה שנותנים את האנרגיות החיוביות אחד לשני ולכל האזור הסובב אותכם בכל מאורע ומאורע שאתם נוכחים בו ,כל הכבוד וריספקט עצום לכל החבובים שהגיעו !!!
תודה למייק ,שאתמול היה האלוהים שלנו ,ואני מאמין שהוא ישאר עד פגישתנו הבאה באירוע דומה...
תודה ל"קו" שנתן לנו איכות סאונד של טרנזיסטור בן 37 שנה שעדיין אני שומע את הצפצופים ממנו באוזניים ולכל הקהל ה"סטייליסטי" שהגיע למקום (חחחח?)
ותודה לכפפות הלייזר שלי שעזרו לי להפריע מאוד מאוד לי לכם ולכולם
אז עד פגישנתו הבאה ...
שלכם SILKY21
ועכשיו לגלריה שלי (הגליה הכי שווה בעיר !!!!)
http://www.pbase.com/mikepush/inbox!
ומי שלא מכיר אותי אני ראובן הסייבר הדנדש...
צרו קשר באי סי קיו
76156562
או מסנג'ר
[email protected]
___________________
Trance addicts unite !
www.psytranceportal.com
|
|
Dec-11-2004 17:26
|
|
|
 |
 |
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco

Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
|
|
|
Dec-11-2004 17:34
|
|
|
 |
 |
taltul
Schmoovinator

Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
|
|
|
| quote: | Originally posted by Silky21
ועכשיו תורי
הגענו למקום (אני ירון שירן אדיר ועדי) בערך ב 1:30 קצת יותר אולי ,נכנסנו פנימה
קצת חיבוקים קצת נשיקות והחפירות מתחילות...החימום מחמם בהחלט ... עם הרבה פרוגרסיב
טראנס מושקע ועדכני...לקראת השעה 2:30 לאחר פתיחת הדלתות פנינו מועדות כלפי חוץ
להשקייה נוספת ברכב הסייברים...רדבול פינלאנדיה ועוד רדבול פינלנדיה ואני
חויובהההההההההה פפלויחההההההההההההה פפחוייזה ומה שבא לכם !!
נכנסים פנימה ואני לא רואה ממטר ,האלכוהול משפיע קשות ! אבל לא מפריע לי להפריע !
רמקול ימין הנה אני בא ,המאבטח הרוסי "לא בלאט אסור לשם בלאט" יאלהההההההההה שתוק
כבר ,ועולה על הרמקול !!! חופר חופר חופר מפריע מפריע מפריע !!!!!!! אדיר וירון מצטרפים
אליי ,אני מפריע הם מפריעים !
עד שהמאבטח מתעצבן ומעיף אותי בכח למעטה !
לא חשבתי פעמיים ורצתי מייד לרמקול שמאל ,עולה למעלה ,בועט מעילים ותיקים שהיו עליו
ומתחיל להפריע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עד שהמאבטח קולט אותי ובא שוב להעיף אותי ,
"רד לימאטה בלאט קאדימה נו" ואני מפריע לו עם הלייזר בעין !!!! מפריע מפריע !!!
אחרי שהוא חטף את הקריזה משך אותי למעטה בכח וזה לא היה חינם נראה לי ששברתי איזה עצם או שתיים
משם עפתי לבאר
שואל את הבארמנית הרוסיה אם אפשר לעלות ,הוא אומרת לי שלא ,אני עולה בכל זאת !!!
מפריע מפריע מפריע מפריע !!!!! ירון ואדיר מצטרפים אליי ושם מתחילה אכילת הסופגניות בחינם
חינם ,נראה לי אכלנו להם את כל הסטוק של הסופגניות בבאר ! MWAHAHAHAHAHA
לאחר חפירה עצבנית החלטתי להצטרף לכל החאמולה ליד העמדה ,בריצה קלילה וכמה מרפקים
אני מגיע לעמדה...החיוכים שלכם היום כל כך חיננננננננננננננננננננננננננננננם !!!
קיבלתי ממכם המון אנרגיה חיובית ואפילו שאני לא מכיר אישית את מרביתכם (רק במסיבות אני רואה אותכם) אני עדיין מרגיש את הכח שאתה מפרישים כלפי חוץ !!!!
אנחנו אלה שבונים את הסצנה הישראלית ואנחנו אלה שבגללם "הם"באים לפה !
נמשיך ככה ונגיע רחוק !
לסיכום הערב !!!
הייתי פפלוייזה בדיוק במידה המתאימה ! בדיוק במצב של לטפס על רמקולים וכל מני דברים גבוהים כדי להפריע קשות ולא ליפול תוך כדי
תודה לכל אוהבי הטראנס שהגיעו וכל האחמ"ים של הפורומים למיניהם !!! אתם אלה שנותנים את האנרגיות החיוביות אחד לשני ולכל האזור הסובב אותכם בכל מאורע ומאורע שאתם נוכחים בו ,כל הכבוד וריספקט עצום לכל החבובים שהגיעו !!!
תודה למייק ,שאתמול היה האלוהים שלנו ,ואני מאמין שהוא ישאר עד פגישתנו הבאה באירוע דומה...
תודה ל"קו" שנתן לנו איכות סאונד של טרנזיסטור בן 37 שנה שעדיין אני שומע את הצפצופים ממנו באוזניים ולכל הקהל ה"סטייליסטי" שהגיע למקום (חחחח?)
ותודה לכפפות הלייזר שלי שעזרו לי להפריע מאוד מאוד לי לכם ולכולם
אז עד פגישנתו הבאה ...
שלכם SILKY21
ועכשיו לגלריה שלי (הגליה הכי שווה בעיר !!!!)
http://www.pbase.com/mikepush/inbox!
ומי שלא מכיר אותי אני ראובן הסייבר הדנדש...
צרו קשר באי סי קיו
76156562
או מסנג'ר
[email protected] |
אחי אם אני חושב נכון אז אני מכיר את החברה שלך אין לי מושג מאיפה אבל אני מכיר את הפנים שלה טוב טוב... גם היא מראשון לא?...
...נ''ב: אחלה ריוויו
___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|
|
Dec-11-2004 17:35
|
|
|
 |
 |
princess cc
the next best thing

Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
|
|
|
| quote: | Originally posted by Silky21
ועכשיו תורי
הגענו למקום (אני ירון שירן אדיר ועדי) בערך ב 1:30 קצת יותר אולי ,נכנסנו פנימה
קצת חיבוקים קצת נשיקות והחפירות מתחילות...החימום מחמם בהחלט ... עם הרבה פרוגרסיב
טראנס מושקע ועדכני...לקראת השעה 2:30 לאחר פתיחת הדלתות פנינו מועדות כלפי חוץ
להשקייה נוספת ברכב הסייברים...רדבול פינלאנדיה ועוד רדבול פינלנדיה ואני
חויובהההההההההה פפלויחההההההההההההה פפחוייזה ומה שבא לכם !!
נכנסים פנימה ואני לא רואה ממטר ,האלכוהול משפיע קשות ! אבל לא מפריע לי להפריע !
רמקול ימין הנה אני בא ,המאבטח הרוסי "לא בלאט אסור לשם בלאט" יאלהההההההההה שתוק
כבר ,ועולה על הרמקול !!! חופר חופר חופר מפריע מפריע מפריע !!!!!!! אדיר וירון מצטרפים
אליי ,אני מפריע הם מפריעים !
עד שהמאבטח מתעצבן ומעיף אותי בכח למעטה !
לא חשבתי פעמיים ורצתי מייד לרמקול שמאל ,עולה למעלה ,בועט מעילים ותיקים שהיו עליו
ומתחיל להפריע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עד שהמאבטח קולט אותי ובא שוב להעיף אותי ,
"רד לימאטה בלאט קאדימה נו" ואני מפריע לו עם הלייזר בעין !!!! מפריע מפריע !!!
אחרי שהוא חטף את הקריזה משך אותי למעטה בכח וזה לא היה חינם נראה לי ששברתי איזה עצם או שתיים
משם עפתי לבאר
שואל את הבארמנית הרוסיה אם אפשר לעלות ,הוא אומרת לי שלא ,אני עולה בכל זאת !!!
מפריע מפריע מפריע מפריע !!!!! ירון ואדיר מצטרפים אליי ושם מתחילה אכילת הסופגניות בחינם
חינם ,נראה לי אכלנו להם את כל הסטוק של הסופגניות בבאר ! MWAHAHAHAHAHA
לאחר חפירה עצבנית החלטתי להצטרף לכל החאמולה ליד העמדה ,בריצה קלילה וכמה מרפקים
אני מגיע לעמדה...החיוכים שלכם היום כל כך חיננננננננננננננננננננננננננננננם !!!
קיבלתי ממכם המון אנרגיה חיובית ואפילו שאני לא מכיר אישית את מרביתכם (רק במסיבות אני רואה אותכם) אני עדיין מרגיש את הכח שאתה מפרישים כלפי חוץ !!!!
אנחנו אלה שבונים את הסצנה הישראלית ואנחנו אלה שבגללם "הם"באים לפה !
נמשיך ככה ונגיע רחוק !
לסיכום הערב !!!
הייתי פפלוייזה בדיוק במידה המתאימה ! בדיוק במצב של לטפס על רמקולים וכל מני דברים גבוהים כדי להפריע קשות ולא ליפול תוך כדי
תודה לכל אוהבי הטראנס שהגיעו וכל האחמ"ים של הפורומים למיניהם !!! אתם אלה שנותנים את האנרגיות החיוביות אחד לשני ולכל האזור הסובב אותכם בכל מאורע ומאורע שאתם נוכחים בו ,כל הכבוד וריספקט עצום לכל החבובים שהגיעו !!!
תודה למייק ,שאתמול היה האלוהים שלנו ,ואני מאמין שהוא ישאר עד פגישתנו הבאה באירוע דומה...
תודה ל"קו" שנתן לנו איכות סאונד של טרנזיסטור בן 37 שנה שעדיין אני שומע את הצפצופים ממנו באוזניים ולכל הקהל ה"סטייליסטי" שהגיע למקום (חחחח?)
ותודה לכפפות הלייזר שלי שעזרו לי להפריע מאוד מאוד לי לכם ולכולם
אז עד פגישנתו הבאה ...
שלכם SILKY21
ועכשיו לגלריה שלי (הגליה הכי שווה בעיר !!!!)
http://www.pbase.com/mikepush/inbox!
ומי שלא מכיר אותי אני ראובן הסייבר הדנדש...
צרו קשר באי סי קיו
76156562
או מסנג'ר
[email protected] |
חחחחחחחחח אהלן!!!!!!!!!
לפי המפריע מפריע מפריע קישרתי שזה אתה!
וולקאם!
___________________
|
|
Dec-11-2004 17:37
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:18.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|