Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004
Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

quote:
Originally posted by princess cc
וזו יכלה להיות אחלה מסיבה
אם לא היה כ"כ צפוף! לא היה מקום לזוז! והיה חםםםםםם הזעתי כמו איזה היפופוטם מיוחם
אבל בסה"כ היה טוב


אני אומר לך... היה יותר מקום ליד העמדה מאשר על הבמה המסכנה הזאת בצד השני
אמרתי לך הרי שאני ילך לשם כדי לרקוד... פשוט היה לי יותר צפוף שם אז חזרתי ליד העמדה...
בסוף מה שאמרת קרה...
ואם היה לך כזה חם היית לוקחת את המאוורר הזה של אדיר


___________________
.

Old Post Dec-11-2004 12:55 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fusi
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Physically - Israel, Mentally - Ibiza

:והנה התמונות שלי ושל אלי מהמסיבה

M.I.K.E @ KU, 12/10/04


...בקרוב עוד


___________________


my FACEBOOK

Old Post Dec-11-2004 14:05  Israel
Click Here to See the Profile for fusi Click here to Send fusi a Private Message Visit fusi's homepage! Add fusi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
markfeldman
Officer & a Gentelman



Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner

quote:
musix - cyber desire
armin vs. mike - pound
armin vs. mike - intruder
solar stone vs. scott bond - redline highway
lily hayden - anything (gabriel & dresden 313 dub mix)
vadim zhukov - exit (robert nickson remix)או גרסה רגילה תקנו אותי אם טעיתי
mojado feat. mr sam - naranja (dimitry andreas remix) שוב אולי זאת הגרסה של מר סאם
re:locate - typhoon
sunrise at palamos
m.i.k.e - turn out the lights
perry oneil - wave force
young parisians - jump the next train (kyau & albert remix)


ואללה אני רואה שהיה טראקליסט ממש טוב יחסית למה שציפיתי מהבחור...

quote:
בוא נגיד שאחרי שנהניתי בארוע הזה אני שוקל ללכת לטיאסטו כי טיאסטו עם כל משאמרתי עליו יותר טוב מבחינה טכנית ממייק כדי גיי
,


אשמח אם תצטרף..

quote:
אתה בקושי מגיע למסיבות ... צא קצת ואל תתקע בסגנון של מוזיקה .. תלמד דברים חדשים קצת לא יזיק
בקשר לאינר סיטי אני לא יוצא כי אנשים כבדים בישראל אז השקעתי את הכסף בבורסה
.. סתם את הכסף כבר השקעתי על משהו לעתיד ככה שזה מבוטל ...


I KNOW WHAT I LIKE !

באשר לטראנס אנרג'י ו"הכבדים" - זה אתה זה ש"כבד"...


___________________
WAITING FOR (06-06-2009):
Jamie Ballantyne - My Heart
Ferry Corsten feat. Betsie Larkin - Made Of Love
Mr. Sam feat. Claud9 - Cygnes
David Forbes feat. Antonia Lucas - Because of You
Harry Lemon vs Interstate - I Found Tiga
Motorcycle - Around You
RR Workshop - Electrolux w/ Ridgewalkers featuring EL - Find (Acappella)
Miller & Divini – Many Years

Last edited by markfeldman on Dec-11-2004 at 15:35

Old Post Dec-11-2004 15:26  Israel
Click Here to See the Profile for markfeldman Click here to Send markfeldman a Private Message Add markfeldman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

אריק לאיפה נעלמת לנו בשעה 4 כבר הלכת כשהכל רק התחיל להיות מעניין
אחחח איזה מסיבה טובה אני ממש נהניתי
נקווה שמייק יקיים את ההבטחה שלו ויבוא באמת פעמיים בשנה ואם בנקסט אז פעמיים כי טוב

בקיצר אילן הטראק ההוא שהלפרין ניגן שאתה כל כך חומד בו נקרא
Sizequeen - Tribal Madness [Airmale Remix]

אכן נותן בראש
הלפרין גם ניגן את
Second Sun - The Spell
Simon And Shaker - Make It

קטעים חזקים בטירוף
אני מאוד נהניתי מהסט שלו

ומייק
טוב מייק זה מייק
Sunrise At Palamos
Intruder
Pound
Silverbath
Strange World
The Legacy
Massive Motion
Turn The Lights Out

הרימו אותי לשמיים


רק היה חסר
Universal Nation
והערב היה באמת מושלם

אבל הוא שומר לנו את זה לפעם הבאה
בקיצרררר
Till the NEXT time


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Dec-11-2004 15:52  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMoKeR
tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Holon

פששששששש מגניב!!!...אהבתי תפלייליסט
וטוב לשמוע תגובות טובות ושכולם נהנו מהמסיבה הזאת...
חבל שאני קצת קטן בשביל להיכנס למסיבות האלה...אבל לא נורא מפצים אותי מחר עם מייק ב
TLV

Old Post Dec-11-2004 16:49  Israel
Click Here to See the Profile for SMoKeR Click here to Send SMoKeR a Private Message Add SMoKeR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fusi
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2004
Location: Physically - Israel, Mentally - Ibiza

:עוד תמונות שצילמנו במסיבה ניתן למצוא כאן

M.I.K.E @ Ku 12/10/04


___________________


my FACEBOOK

Old Post Dec-11-2004 17:14  Israel
Click Here to See the Profile for fusi Click here to Send fusi a Private Message Visit fusi's homepage! Add fusi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

יגאלללללל יצאת פה אחד החקלאים באמאאאאא!!!

http://image.pbase.com/u8/mikepush/upload/37369729.DSCN3590.JPG

מי מי זאת הכוס הזאתתת? קטלני לך גם בלי פאן!
http://image.pbase.com/u8/mikepush/upload/37369733.DSCN3594.JPG

מה נסגר עם המכוער
http://image.pbase.com/u8/mikepush/upload/37369737.DSCN3600.JPG

Old Post Dec-11-2004 17:21 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Silky21
Junior tranceaddict



Registered: Oct 2004
Location: Rishon Le Zion

ועכשיו תורי


הגענו למקום (אני ירון שירן אדיר ועדי) בערך ב 1:30 קצת יותר אולי ,נכנסנו פנימה

קצת חיבוקים קצת נשיקות והחפירות מתחילות...החימום מחמם בהחלט ... עם הרבה פרוגרסיב

טראנס מושקע ועדכני...לקראת השעה 2:30 לאחר פתיחת הדלתות פנינו מועדות כלפי חוץ

להשקייה נוספת ברכב הסייברים...רדבול פינלאנדיה ועוד רדבול פינלנדיה ואני

חויובהההההההההה פפלויחההההההההההההה פפחוייזה ומה שבא לכם !!


נכנסים פנימה ואני לא רואה ממטר ,האלכוהול משפיע קשות ! אבל לא מפריע לי להפריע !

רמקול ימין הנה אני בא ,המאבטח הרוסי "לא בלאט אסור לשם בלאט" יאלהההההההההה שתוק

כבר ,ועולה על הרמקול !!! חופר חופר חופר מפריע מפריע מפריע !!!!!!! אדיר וירון מצטרפים

אליי ,אני מפריע הם מפריעים !

עד שהמאבטח מתעצבן ומעיף אותי בכח למעטה !

לא חשבתי פעמיים ורצתי מייד לרמקול שמאל ,עולה למעלה ,בועט מעילים ותיקים שהיו עליו

ומתחיל להפריע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עד שהמאבטח קולט אותי ובא שוב להעיף אותי ,

"רד לימאטה בלאט קאדימה נו" ואני מפריע לו עם הלייזר בעין !!!! מפריע מפריע !!!

אחרי שהוא חטף את הקריזה משך אותי למעטה בכח וזה לא היה חינם נראה לי ששברתי איזה עצם או שתיים

משם עפתי לבאר

שואל את הבארמנית הרוסיה אם אפשר לעלות ,הוא אומרת לי שלא ,אני עולה בכל זאת !!!

מפריע מפריע מפריע מפריע !!!!! ירון ואדיר מצטרפים אליי ושם מתחילה אכילת הסופגניות בחינם

חינם ,נראה לי אכלנו להם את כל הסטוק של הסופגניות בבאר ! MWAHAHAHAHAHA

לאחר חפירה עצבנית החלטתי להצטרף לכל החאמולה ליד העמדה ,בריצה קלילה וכמה מרפקים

אני מגיע לעמדה...החיוכים שלכם היום כל כך חיננננננננננננננננננננננננננננננם !!!

קיבלתי ממכם המון אנרגיה חיובית ואפילו שאני לא מכיר אישית את מרביתכם (רק במסיבות אני רואה אותכם) אני עדיין מרגיש את הכח שאתה מפרישים כלפי חוץ !!!!
אנחנו אלה שבונים את הסצנה הישראלית ואנחנו אלה שבגללם "הם"באים לפה !
נמשיך ככה ונגיע רחוק !

לסיכום הערב !!!

הייתי פפלוייזה בדיוק במידה המתאימה ! בדיוק במצב של לטפס על רמקולים וכל מני דברים גבוהים כדי להפריע קשות ולא ליפול תוך כדי

תודה לכל אוהבי הטראנס שהגיעו וכל האחמ"ים של הפורומים למיניהם !!! אתם אלה שנותנים את האנרגיות החיוביות אחד לשני ולכל האזור הסובב אותכם בכל מאורע ומאורע שאתם נוכחים בו ,כל הכבוד וריספקט עצום לכל החבובים שהגיעו !!!

תודה למייק ,שאתמול היה האלוהים שלנו ,ואני מאמין שהוא ישאר עד פגישתנו הבאה באירוע דומה...

תודה ל"קו" שנתן לנו איכות סאונד של טרנזיסטור בן 37 שנה שעדיין אני שומע את הצפצופים ממנו באוזניים ולכל הקהל ה"סטייליסטי" שהגיע למקום (חחחח?)
ותודה לכפפות הלייזר שלי שעזרו לי להפריע מאוד מאוד לי לכם ולכולם


אז עד פגישנתו הבאה ...


שלכם SILKY21



ועכשיו לגלריה שלי (הגליה הכי שווה בעיר !!!!)


http://www.pbase.com/mikepush/inbox!


ומי שלא מכיר אותי אני ראובן הסייבר הדנדש...
צרו קשר באי סי קיו
76156562
או מסנג'ר
[email protected]


___________________
Trance addicts unite !
www.psytranceportal.com

Old Post Dec-11-2004 17:26  Maldives
Click Here to See the Profile for Silky21 Click here to Send Silky21 a Private Message Visit Silky21's homepage! Add Silky21 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

quote:
Originally posted by Shahar
מי מי זאת הכוס הזאתתת?!


תתחיל לשמור על הפה שלך לפני שתאבד אותו

תן כבוד הבחורה בת 28 ונשואה
שאני לא ישמע אותך מדבר שוב ככה או שאני ידאג שיעיפו אותך מפה


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Dec-11-2004 17:34  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by Silky21
ועכשיו תורי


הגענו למקום (אני ירון שירן אדיר ועדי) בערך ב 1:30 קצת יותר אולי ,נכנסנו פנימה

קצת חיבוקים קצת נשיקות והחפירות מתחילות...החימום מחמם בהחלט ... עם הרבה פרוגרסיב

טראנס מושקע ועדכני...לקראת השעה 2:30 לאחר פתיחת הדלתות פנינו מועדות כלפי חוץ

להשקייה נוספת ברכב הסייברים...רדבול פינלאנדיה ועוד רדבול פינלנדיה ואני

חויובהההההההההה פפלויחההההההההההההה פפחוייזה ומה שבא לכם !!


נכנסים פנימה ואני לא רואה ממטר ,האלכוהול משפיע קשות ! אבל לא מפריע לי להפריע !

רמקול ימין הנה אני בא ,המאבטח הרוסי "לא בלאט אסור לשם בלאט" יאלהההההההההה שתוק

כבר ,ועולה על הרמקול !!! חופר חופר חופר מפריע מפריע מפריע !!!!!!! אדיר וירון מצטרפים

אליי ,אני מפריע הם מפריעים !

עד שהמאבטח מתעצבן ומעיף אותי בכח למעטה !

לא חשבתי פעמיים ורצתי מייד לרמקול שמאל ,עולה למעלה ,בועט מעילים ותיקים שהיו עליו

ומתחיל להפריע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עד שהמאבטח קולט אותי ובא שוב להעיף אותי ,

"רד לימאטה בלאט קאדימה נו" ואני מפריע לו עם הלייזר בעין !!!! מפריע מפריע !!!

אחרי שהוא חטף את הקריזה משך אותי למעטה בכח וזה לא היה חינם נראה לי ששברתי איזה עצם או שתיים

משם עפתי לבאר

שואל את הבארמנית הרוסיה אם אפשר לעלות ,הוא אומרת לי שלא ,אני עולה בכל זאת !!!

מפריע מפריע מפריע מפריע !!!!! ירון ואדיר מצטרפים אליי ושם מתחילה אכילת הסופגניות בחינם

חינם ,נראה לי אכלנו להם את כל הסטוק של הסופגניות בבאר ! MWAHAHAHAHAHA

לאחר חפירה עצבנית החלטתי להצטרף לכל החאמולה ליד העמדה ,בריצה קלילה וכמה מרפקים

אני מגיע לעמדה...החיוכים שלכם היום כל כך חיננננננננננננננננננננננננננננננם !!!

קיבלתי ממכם המון אנרגיה חיובית ואפילו שאני לא מכיר אישית את מרביתכם (רק במסיבות אני רואה אותכם) אני עדיין מרגיש את הכח שאתה מפרישים כלפי חוץ !!!!
אנחנו אלה שבונים את הסצנה הישראלית ואנחנו אלה שבגללם "הם"באים לפה !
נמשיך ככה ונגיע רחוק !

לסיכום הערב !!!

הייתי פפלוייזה בדיוק במידה המתאימה ! בדיוק במצב של לטפס על רמקולים וכל מני דברים גבוהים כדי להפריע קשות ולא ליפול תוך כדי

תודה לכל אוהבי הטראנס שהגיעו וכל האחמ"ים של הפורומים למיניהם !!! אתם אלה שנותנים את האנרגיות החיוביות אחד לשני ולכל האזור הסובב אותכם בכל מאורע ומאורע שאתם נוכחים בו ,כל הכבוד וריספקט עצום לכל החבובים שהגיעו !!!

תודה למייק ,שאתמול היה האלוהים שלנו ,ואני מאמין שהוא ישאר עד פגישתנו הבאה באירוע דומה...

תודה ל"קו" שנתן לנו איכות סאונד של טרנזיסטור בן 37 שנה שעדיין אני שומע את הצפצופים ממנו באוזניים ולכל הקהל ה"סטייליסטי" שהגיע למקום (חחחח?)
ותודה לכפפות הלייזר שלי שעזרו לי להפריע מאוד מאוד לי לכם ולכולם


אז עד פגישנתו הבאה ...


שלכם SILKY21



ועכשיו לגלריה שלי (הגליה הכי שווה בעיר !!!!)


http://www.pbase.com/mikepush/inbox!


ומי שלא מכיר אותי אני ראובן הסייבר הדנדש...
צרו קשר באי סי קיו
76156562
או מסנג'ר
[email protected]

אחי אם אני חושב נכון אז אני מכיר את החברה שלך אין לי מושג מאיפה אבל אני מכיר את הפנים שלה טוב טוב... גם היא מראשון לא?...

...נ''ב: אחלה ריוויו


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Dec-11-2004 17:35  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by Silky21
ועכשיו תורי


הגענו למקום (אני ירון שירן אדיר ועדי) בערך ב 1:30 קצת יותר אולי ,נכנסנו פנימה

קצת חיבוקים קצת נשיקות והחפירות מתחילות...החימום מחמם בהחלט ... עם הרבה פרוגרסיב

טראנס מושקע ועדכני...לקראת השעה 2:30 לאחר פתיחת הדלתות פנינו מועדות כלפי חוץ

להשקייה נוספת ברכב הסייברים...רדבול פינלאנדיה ועוד רדבול פינלנדיה ואני

חויובהההההההההה פפלויחההההההההההההה פפחוייזה ומה שבא לכם !!


נכנסים פנימה ואני לא רואה ממטר ,האלכוהול משפיע קשות ! אבל לא מפריע לי להפריע !

רמקול ימין הנה אני בא ,המאבטח הרוסי "לא בלאט אסור לשם בלאט" יאלהההההההההה שתוק

כבר ,ועולה על הרמקול !!! חופר חופר חופר מפריע מפריע מפריע !!!!!!! אדיר וירון מצטרפים

אליי ,אני מפריע הם מפריעים !

עד שהמאבטח מתעצבן ומעיף אותי בכח למעטה !

לא חשבתי פעמיים ורצתי מייד לרמקול שמאל ,עולה למעלה ,בועט מעילים ותיקים שהיו עליו

ומתחיל להפריע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! עד שהמאבטח קולט אותי ובא שוב להעיף אותי ,

"רד לימאטה בלאט קאדימה נו" ואני מפריע לו עם הלייזר בעין !!!! מפריע מפריע !!!

אחרי שהוא חטף את הקריזה משך אותי למעטה בכח וזה לא היה חינם נראה לי ששברתי איזה עצם או שתיים

משם עפתי לבאר

שואל את הבארמנית הרוסיה אם אפשר לעלות ,הוא אומרת לי שלא ,אני עולה בכל זאת !!!

מפריע מפריע מפריע מפריע !!!!! ירון ואדיר מצטרפים אליי ושם מתחילה אכילת הסופגניות בחינם

חינם ,נראה לי אכלנו להם את כל הסטוק של הסופגניות בבאר ! MWAHAHAHAHAHA

לאחר חפירה עצבנית החלטתי להצטרף לכל החאמולה ליד העמדה ,בריצה קלילה וכמה מרפקים

אני מגיע לעמדה...החיוכים שלכם היום כל כך חיננננננננננננננננננננננננננננננם !!!

קיבלתי ממכם המון אנרגיה חיובית ואפילו שאני לא מכיר אישית את מרביתכם (רק במסיבות אני רואה אותכם) אני עדיין מרגיש את הכח שאתה מפרישים כלפי חוץ !!!!
אנחנו אלה שבונים את הסצנה הישראלית ואנחנו אלה שבגללם "הם"באים לפה !
נמשיך ככה ונגיע רחוק !

לסיכום הערב !!!

הייתי פפלוייזה בדיוק במידה המתאימה ! בדיוק במצב של לטפס על רמקולים וכל מני דברים גבוהים כדי להפריע קשות ולא ליפול תוך כדי

תודה לכל אוהבי הטראנס שהגיעו וכל האחמ"ים של הפורומים למיניהם !!! אתם אלה שנותנים את האנרגיות החיוביות אחד לשני ולכל האזור הסובב אותכם בכל מאורע ומאורע שאתם נוכחים בו ,כל הכבוד וריספקט עצום לכל החבובים שהגיעו !!!

תודה למייק ,שאתמול היה האלוהים שלנו ,ואני מאמין שהוא ישאר עד פגישתנו הבאה באירוע דומה...

תודה ל"קו" שנתן לנו איכות סאונד של טרנזיסטור בן 37 שנה שעדיין אני שומע את הצפצופים ממנו באוזניים ולכל הקהל ה"סטייליסטי" שהגיע למקום (חחחח?)
ותודה לכפפות הלייזר שלי שעזרו לי להפריע מאוד מאוד לי לכם ולכולם


אז עד פגישנתו הבאה ...


שלכם SILKY21



ועכשיו לגלריה שלי (הגליה הכי שווה בעיר !!!!)


http://www.pbase.com/mikepush/inbox!


ומי שלא מכיר אותי אני ראובן הסייבר הדנדש...
צרו קשר באי סי קיו
76156562
או מסנג'ר
[email protected]


חחחחחחחחח אהלן!!!!!!!!!
לפי המפריע מפריע מפריע קישרתי שזה אתה!
וולקאם!


___________________

Old Post Dec-11-2004 17:37  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

אדירר?????
http://image.pbase.com/u8/mikepush/...75.DSCN3763.JPG


quote:
Originally posted by Scorchio
תתחיל לשמור על הפה שלך לפני שתאבד אותו

תן כבוד הבחורה בת 28 ונשואה
שאני לא ישמע אותך מדבר שוב ככה או שאני ידאג שיעיפו אותך מפה


מה נסגרתך אני יודע זאת סיסיייייי חחחחחחחחחחחחחחחחח

Old Post Dec-11-2004 17:38 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > MIKE @ NEXT, Friday 03/12/2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSome great samples taken from Mays set [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGrace - "Not Over Yet" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:18.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!