|
|
|
|
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Jan-25-2007 23:49
|
|
|
 |
 |
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002
|
|
|
okéééééééééééééé, ik ga mijn mening hierop niet schrijven, ieder zijn eigen mening in ieder geval.
Ik kan helemaal niet zeggen wie gelijk heeft. Het is precies zoals "wie eerst op aarde arriveerde, den ei of den kieken". Echt waar. Pas als we dood gaan zullen we weten uiteindelijk. Ondertussen gaan we een super leven leiden, en de max daarvan uittrekken.
Ik ben gedoopt bij de katholieke kerk, maar heb zelf geen erkennis voor de paus, en ik vind schandalig dat de vaticaan op zich de christen blijft vertegenwoordigen voor de rest van de wereld. Dus ik ben wel protestant geworden. Wak daar goe vind is dat men geen aadacht geeft aan hoe je eruit ziet, of aan hoeveel geld da ge hebt, of aan hoe gelovig da ge bent. Er zijn wel uitzonderingen. Maar in mijn kerk is het zo, het origineel bericht van vrede is nog altijd aanwezig, en er is altijd kwestie van humiliteit, dit bij iedereen.
Dankzij dit heb ik mijn eigen helemaal teruggevonden als mens, maar ook als een christ.
Ik ben blij want ik was dankzij de paus en de rest van die stomme kerels mijn geloof bijna kwijt.
Jan-26-2007 06:10
|
|
|
 |
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
|
|
|
Jan-26-2007 09:49
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 10:57.
Forum Rules: