Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Radio 3FM deejay Giel Beelen slikt Explosion
Radiopresentator Giel Beelen (3FM) heeft donderdagochtend tijdens zijn uitzending het nieuwe drug Explosion geslikt. Na het gebruik van de drug werd Beelen erg opgefokt en had moeite om een gesprek te voeren. Wel ervaarde hij de muziek heviger dan normaal.
|
Dit is dus enigzons uit zijn verband gerukt volgens mij, want op tv zei hij dat hij zich juist super relaxed en euforisch voelde ipv opgefokt.
Maar zeker een coole actie. Onze eigen shock-jock 
___________________
|
|