|
|
|
|
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Feb-04-2005 12:19
|
|
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
Idd, het zaaltje was best ok, het deed alleen wat kaal aan imo vnl door de witte muren enzo... Beetje decoratie zou geen kwaad kunnen Denk dat dat best bijdraagt aan de sfeer. Tenminste, voor mij toch Misschien dat er enkele creatieve geesten hier zitten die voor de BeTA evt iets leuks in elkaar kunnen flansen 
Verder was het zaaltje ruim zat, wat groter dan ik dacht zelfs van tevoren, maar ook als het niet vol zit gaat t wel... Alleen toch denk ik dat we er verstandig aan doen om zwaar te promoten. Als we hier dezelfde hoeveelheid mensen binnen zouden hebben als in Oudegem is het toch een beetje triest denk ik. Dus post het op alle fora en stuur wat lokale promowhores rond zou ik zeggen Desnoods op de avond zelf wat mensen over de overpoort laten lopen om mensen te lokken (overpoort leek lloret wel trouwens haha, wat een puinhoop ).
Verder was de booth en het geluid dik in orde. Het stond alleen te hard toen ik binnenkwam. En aangezien er geen geluismannetjes rondlopen ofzo is dat iets wat de DJ's zelf in de gaten moeten houden. De monitor stond zachtjes aan volgens mij, maar daar heb ik verder niet aangezeten omdat Tom al aangaf dat die toch kut was. En de naalden waren ook gaar. Het waren 2 verschillende. Een Tonar Banana met plakband eromheen, en aan de andere kan een Ortofon Concorde Pro met een tie-wrappie eromheen (als vervanging van het handgreepje zeg maar). Gelukkig had ik m'n eigen elementen bij me 
Verder staat er wat er op de website staat aan gegeven. 2 SL1200's, in prima staat. wel zown vast nulpunt erin, maar dat is MKII eigen geloof ik (ik heb zelf m3d's en dus daar geen last van ). Verder een dubbele Denon CD speler, die ik niet gebruikt heb, en een Rodec RX9 (?) ofzo... Prima mixer! Na nu 2 keer op een Rodec gedraait te hebben snap ik dat het wel de Belgische Dateq genoemd wordt (ja, ik ben Dateq luver ). De booth is tevens ruim genoeg voor B2B's 
Wat betreft de verlichting enzo... Had de indruk dat het een beetje licht was in de zaal, maar dat zal wel door de witte muren enzo komen. En als iemand weer een lasertje zou kunnen regelen zou dat ook geen overbodige luxe zijn 
Om de foto's van de site er maar even bij te pakken...
De doorgang links achtering is de waar de toiletten zich bevinden. Rechts daarnaast staat nu de DJ Booth. Dit is helemaal achterin de zaak.
Dit is een shot genomen van rechts naast de DJ Booth. Met aan de linkerkant het verhoogde podium (met aparte geluidsinstallatie, wel aangesloten op de booth uiteraard ) en rechts de bar. Helemaal aan de overkant zit de ingang.
Deze booth is nu dus verdwenen, en is gewoon een stuk bar geworden. De linker achterwand die je ziet is de wand waar de booth voor staat.
De booth nu 
|
|
Feb-05-2005 13:57
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
1) Geen idee wat we in dat geval moeten doen, maar er moet zeker een systeem van betaling zijn. Want ik wil niet dat mensen de bar gaan doen om zich is goed en gratis petrol te drinken voor de rest van de avond... Niet dat ik de Beta's niet vertrouw, maar laten we toch maar niemand in de verleiding bregen 
En jah, geld stelen is ook deels te verhinderen, en voor de rest is het rekenen op de goeie wil van de Beta's...
2) Er moet idd altijd een ervaren tapper achter de toog staan, maar dat zal ook geen probeem zijn denk ik, gezien de mensen die zich al hebben opgegeven. Wel stom van zijn "vat open is volledig vat betalen" - systeem, maar dan moeten we maar op tijd overschakelen naar fles-pils... |
Toen wij een aantal maanden terug met onze sportclub 3 dagen (vrijdag, zaterdag, zondag) de cafetaria van de sporthal (ja die in oudegem) mochten openhouden hebben we alles zelf betaald. Ofwel was het gewoon streepke trekken op de poef of wel betaalden we direct. Dit was zo op voorhand afgesproken en niemand had er toen problemen mee. Uiteindelijk koste dat weekend ook wel veel geld aan de grootste helpers. Maar je krijgt wel regelmatig ene mee getrakteerd. En ons doel was uiteindelijk bereikt, 2200 euro winst met de cafetaria alleen. De zondag na afloop om een uur of 2 's nachts hebben we er dan eentje op kosten van de club genomen 
Feb-05-2005 15:30
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 03:55.
Forum Rules: