Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Février 2005
Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by stanymi
waouhhhhh !
ils ont ressorti une version 2005 + "trance" de
The Auranaut - yo yo 2005
Ce titre, je l'adore de trop, je l'ai sur une vieille compil d'Oakenfold qui cartonne tout...

ah suis trop content !!!j'ai cherché la tracklist pdt longtemps...la voilà enfin grâce à ce titre !!!

A se procurer d'urgence, pour moi le meilleur mix d'Oakie.

y'a surtout eu l'album de the auranaut qui est sorti

pour oakenfold en 99, c'est clair que c'etait vraiment de la balle ses set
moi c'est celui à havana en 99 mon préféré.

Old Post Feb-23-2005 11:21  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_switchit
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Originally posted by stanymi
existe depuis 2002
http://www.discogs.com/release/36060

oué il me semblait aussi... ptet' ben queue c'est une re-release

Old Post Feb-23-2005 17:26  Switzerland
Click Here to See the Profile for dj_switchit Click here to Send dj_switchit a Private Message Visit dj_switchit's homepage! Add dj_switchit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yvesc79
tranceaddict in training

Registered: Feb 2005

salut

Yen a qui écoutent les productions hard dance anglaise telles Tidy trax?
BK, Lee haslam, Guyver, Lisa lashes, anne Savage, et les autres?

Parceque j'ai l'impression que ça cause pas mal de Tiesto, Armin, Corsten et trance hollandaise... que j'écoutait avant mais j'ai complètement swappé sur la scène hard anglaise

Old Post Feb-23-2005 22:40  France
Click Here to See the Profile for yvesc79 Click here to Send yvesc79 a Private Message Add yvesc79 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by yvesc79
salut

Parceque j'ai l'impression que ça cause pas mal de Tiesto, Armin, Corsten et trance hollandaise... que j'écoutait avant mais j'ai complètement swappé sur la scène hard anglaise

Ah non désolé. Pas nous. ^^
Pis on parle même trance prog. style Sasha, Seaman, Schulz, etc...

Enfin moi je connais un pote qui connait/aime bien ça, mais il traine plus trop sur TA. Voilà tout.

Pis pour tout te dire, ici ça aime pas du tout le hardstyle, alors la UK Hardhouse... c'est du pareil au même.

Old Post Feb-24-2005 00:05  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rivera
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Comment y ment

Moi j'aime le hardstyle!!!(enfin pas tout, j'aime Luna... et quelques prods), et aussi la Techno, la Progressive. Mais pas la house (sauf du style Bates) et la dance/euro-dance ...c'est caca ça.

C'est vrai qu'on est plus centré sur la Holland/Belgique et aussi Angleterre mais pas dans ce sens là

En plus j'suis sûr Maxxyme tu pense déjà à ton ticket pour les Qlimax

Old Post Feb-24-2005 00:39  France
Click Here to See the Profile for Rivera Click here to Send Rivera a Private Message Add Rivera to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_switchit
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by maxxyme Pis pour tout te dire, ici ça aime pas du tout le hardstyle, alors la UK Hardhouse... c'est du pareil au même.

mwa j'aime bien le hardstyle pcque c marant a mixer

Old Post Feb-24-2005 00:41  Switzerland
Click Here to See the Profile for dj_switchit Click here to Send dj_switchit a Private Message Visit dj_switchit's homepage! Add dj_switchit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by yvesc79
salut

J'aime bien Bk moi, "Revolution" etait une tuerie y a quelques années

Old Post Feb-24-2005 01:04  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

moi j'aime bien la hardhouse mais bon ces derniers temps c'etais pas tres passionant, j'aimais bien tout ce que fesaient BK & Nick Sentience y'a une paire d'années, et jme souviens d'un mix de Tom Harding à Shockers je crois, ca déchirais trop

sinon, sortie du Album Sampler de Plastic Boy, avec Silver Bath, Angel Dust et Dahab

j'aurais préféré y voir les morceaux inédits mais bon, ca a plus des allures de best of qu'autre chose

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Feb-24-2005 06:27  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by dj_switchit
oué il me semblait aussi... ptet' ben queue c'est une re-release

C'est bien une RE-RELEASE avec une nouvelle version du remix d'Airwave

Old Post Feb-24-2005 08:02  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

j'viens de trouver ça sur juno :
DAVE 202 & PHIL GREEN Trance Night Anthem 05 (12" promo)

Old Post Feb-24-2005 08:06  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_switchit
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by thetrancer303
j'viens de trouver ça sur juno :
DAVE 202 & PHIL GREEN Trance Night Anthem 05 (12" promo)

superbe, c'est le genre qui me fout des frissons

Old Post Feb-24-2005 15:18  Switzerland
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

quote:
Euphonic's "Positive Ways" compilation series now goes into round 4 and this time it is mixed and compiled by Kyau vs. Albert. The CD features many unreleased tracks such as Ronski Speed's "2day" and Kaste's "Desert Eagle" from
Anjunabeats. There is also a bonus CD which will feature all the mixes of Kyau vs. Albert's hugely hyped single "Made Of Sun/Falling Anywhere".
For the first time, euphonic will also offer a vinyl E.P. with tracks from the CD compilation.
Available at: www.shop.euphonic.de

Kyau vs. Albert - Positive Ways 4 (Euphonic)

CD1

01 sonorous - last sunday (positive ways mix)
02 sebastian sand & ronski speed - sole survivor (sebastian sand mix)
03 serge devant - always have tomorrow (eelke klein mix)
04 reflekt ft delline bass - need to feel loved (seb fontaine & jay p remix)
05 odessi ft maria nayler - over again (original mix)
06 ronski speed - 2day (original mix)
07 mirco de govia & ronski speed - asarja (mirco de govia mix)
08 faraway project - radiate (original mix)
09 kaste - desert eagle (original mix)
10 young parisians ft ben lost - jump the next train (kyau vs. albert remix)
11 ridgewalkers ft el - find (kyau vs. albert remix)
12 kyau vs. albert - made of sun (positive ways hard dub)
13 silent electra - for this moment (jochen miller remix)
14 marksun & brian - gran rey (ronski speed remix)
15 peaktwins - hypnowaves (original mix)

CD2

01 kyau vs. albert - made of sun (album edit)
02 kyau vs. albert - falling anywhere (rework edit)
03 kyau vs. albert - made of sun (kva hard dub edit)
04 kyau vs. albert - falling anywhere (rework)
05 kyau vs. albert - made of sun (kva hard dub)

Et bientot :
Ronski Speed "2day E.P."
Vinyl - EUPH052 - mid April

Voila les news pour Euphonic.

Old Post Feb-24-2005 17:33  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Février 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacki hearsummer tune ID [2010] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMario Piu - "Techno Harmony" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:17.

Forum Rules: