Registered: Dec 2003
Zou wel het beste zijn maar hoe ze dat voor me elkaar moeten krijgen zou ik niet weten.
Tis trouwens ook te hopen dat de server het aan kan als iedereen probeert kaartjes te kopen. Bij de ticketverkoop van Just Be was de website van ticketservice of ticketbox ook niet vooruit te branden of ging constant op zijn bek.
Mar-16-2005 13:26
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Glaniskanis
idd
<== denkt met weemoed terug aan Invited Rotterdam met G&D
Dat is lang geleden zeg Was gezellig toen ja, ook de laatste keer dat ik je stekelkop heb gezien Glanis
Mar-16-2005 13:28
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat is lang geleden zeg Was gezellig toen ja, ook de laatste keer dat ik je stekelkop heb gezien Glanis
Naast dit éénmalige evenement zal er ook een "In Search of Sunrise 4" clubtour door de Benelux gehouden worden. Deze tour langs befaamde clubs in Nederland start in Mei 2005 en zal o.a. plaatsvinden in de Asta, Den Haag en in de Nightlive te Maastricht. Uiteraard krijgen jullie hierover binnenkort meer details.
Oei! ben ik even blij dat ik in Maastricht op kamers zit
Mar-16-2005 14:56
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Glaniskanis
zullen we ff cammen dan? ik heb wel zin
Ik sta toch in je MSN-lijst?
Ik zit al in mijn stringetje, voeg maar toen jij lekkere stekelkop
Mar-16-2005 15:06
Gonzo
blub .oO
Registered: Feb 2003
quote:
Originally posted by Asperge
Maastricht en Den Haag staan dus al vast
The Matrixx komt er hoogstwaarschijnlijk ook bij.
O ja:
"Tiësto at Nightlive"
Donderdag 5 mei 2005
Nightlive - Maastricht
Main area:
Base
Tiësto
King Richard
Signs Area:
DJ Jochem vs Renato Monti
Mar-16-2005 15:15
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
5 uur Tiesto in de HMH lijkt me toch erg vet. Heb 'm sinds TIC1 niet meer live gezien volgens mij, dus het wordt wel eens tijd! Alleen heb momenteel niet zo veel geld te besteden, dus ik zal keuzes moeten maken.
quote:
Originally posted by magrec
€ 37,50 ex fee
Tering niet gezond.
Is vrij standaard voor feestjes in de HMH.
Mar-16-2005 16:19
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
heb me net ook aangemeld, heb nu zo'n 3 accounts (2oude maar weet daar niet meer het password van en het email adres van toen heb ik niet meer) op dat forum. Maar ik vind het forum van Tiesto echt gaar. En het gelul over dat mensen die zich nu pas aanmelden geen recht op kaarten hebben is ook kansloos gelul.
5 uur Tiesto in de HMH lijkt me toch erg vet. Heb 'm sinds TIC1 niet meer live gezien volgens mij, dus het wordt wel eens tijd! Alleen heb momenteel niet zo veel geld te besteden, dus ik zal keuzes moeten maken.
Is vrij standaard voor feestjes in de HMH.
nou dat kan wel wezen maar dat is gewoon duur voor 1 dj als en dan ook nog zijn eigen feestje....hij hoeft voor zichzelf geen fee te betalen of iets dergelijks..en zijn vriendjes zullen ook wel met korting draaien