St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
|
|
|
| quote: | Originally posted by Vizay
det går nog att anmäla honom för förtal men frågan är ju desvärre hur stor chans man har att vinna ett sådant mål.
Varför jag ställer mig lite negativ till det hela är därför att chanserna är ganska minimala att man faktiskt skulle vinna ett sådant mål. Givetvis skulle en vinst bli nästintill historisk för vår del men å andra sidan skulle en förlust i stort sett innebära en svartmålning utan dess like av hela EDM-kulturen.
Det skulle helt enkelt bli antingen dödsstöten för EDM-kulturen eller för polisens oacceptabla beteende mot just EDM-kulturen |
w00t, tvärt om tänker jag!?
hursom, grymmt bra jobbat allihopa här 
|
|