|
Ik draaide in de kleine zaal van 2300 tot 0330, aan het begin zat er nog een bandje tussen, ik kon vanaf 0030 pas echt helemaal losgaan.
Tijdens de band ff de grote zaal geckeckt en tot mijn verbazing werd er praktisch alleen maar r&b gedraaid.
Toen de band klaar was, was de kleine zaal praktisch leeggelopen en mocht ik echt beginnen. Vanaf toen leek het wel alsof iedereen die de kleine zaal betrad niet meer wegging, de organisatie vertelde me dat als het vroeg rustig werd ik waarschijnlijk eerder moest stoppen, dat bleek dus niet het geval! Van begin tot eind een vette mix gedraaid van house tot hardrock van drum&bass naar disco. Ja mixen ja, want met de nieuwe generatie cdspelers kun je zo verschrikkelijk veel, ik had een heel divers publiek en dat vraagt ook om een snelle afwisseling van verschillende muziekstijlen. Leuk om te doen ook, zoeken naar nieuwe uitdagingen dmv snel verschillende muziekstijlen met elkaar te combineren. Leuk voorbeeld was hoe ik Nina Simone - My baby just cares for me mixte met Roman Flugel - Geht's noch? oftewel jazz met electro, en dat erg goed aansloeg.
Ik heb zojuist gepraat met de externe die mij gevraagd had om in het Paard van Troje te draaien, ik mag eigenlijk niks verklappen, maar ik kan alvast wel zeggen dat dit niet mn laatste optreden was in Den Haag! (.. die OneFour, is dat een leuke tent? )