Originally posted by crups
kaartje 5121 en 5122 hier
Jun-19-2005 16:24
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by Buoyant
Dat is waar, ben nu toch al ffkes jaloers op uw buttocks.
My ass is overrated IMO
daarstraks kaartje gekocht. ik zat ook ergens in de 3000 dacht ik
Jun-20-2005 20:44
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
lol die nummers hebben dus gelukkig ni veel met het aantal verkochte plaatsten te maken blijkbaar
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jun-20-2005 23:13
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
kreeg net een sms van Versuz dat Tiësto zaterdag dus een 3u set komt draaien; dus ze zijn zo wel wat reclame aan het maken...
ben eens benieuwd of het druk gaat zijn.
Zoals ik al zei; ik ga't risico niet nemen en kies voor een ander feestje.
Aan diegenen die gaan : ik hoop dat de massa wegblijft
Originally posted by Phortastic
lol die nummers hebben dus gelukkig ni veel met het aantal verkochte plaatsten te maken blijkbaar
zou goed nieuws zijn.. plz elaborate
Jun-21-2005 17:13
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by TOR
zou goed nieuws zijn.. plz elaborate
check die posts boven mij... dan zou kaidreas veel hoger nummer moeten hebben he...
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jun-21-2005 18:06
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
het betekent wel dat ze in totaal meer dan 5000 kaarten genummerd hebben en die over het ganse land verspreid hebben
Jun-21-2005 18:53
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
of ze hebben de eerste 3000 verknoeid, en dan nummmers 4000-5000 ook
drukfoutjes... kan altijd gebeuren
Jun-21-2005 18:56
InTeXoR
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
ik veronderstel dat er gewoon meer kaarten gedrukt zijn dan er verkocht zullen worden, ze zien gewoon dat iedere FRS een voorraad heeft die groot genoeg is, zodra een bepaalde grens bereikt is stoppen ze met verkopen. (wishful thinking kan het natuurlijk ook zijn )
in ieder geval ze smijten blijkbaar ook een beach area open net langs de versuz, dat zou ook weer wat extra plaats moeten scheppen
Jun-21-2005 20:06
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by InTeXoR
ik veronderstel dat er gewoon meer kaarten gedrukt zijn dan er verkocht zullen worden, ze zien gewoon dat iedere FRS een voorraad heeft die groot genoeg is, zodra een bepaalde grens bereikt is stoppen ze met verkopen. (wishful thinking kan het natuurlijk ook zijn )
in ieder geval ze smijten blijkbaar ook een beach area open net langs de versuz, dat zou ook weer wat extra plaats moeten scheppen
yeah, dan betaalt ge 20 euro om naar een groot scherm te zitten zien of zo
Jun-21-2005 20:15
InTeXoR
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
als andere mensen daar tevreden mee zijn heb ik daar 0% problemen mee en als't weer boven de 30° gaat zijn zal er wel genoeg belangstelling zijn voor dat zwembad.