Originally posted by Jappio
ik wilde eigenlijk nigel de jong halen, maar daar kom ik 20.000 tekort voor
Ik had hem een week of 2 geleden helaas uit mijn team gemieterd, omdat hij toch niet speelde destijds... afgelopen weekend had dat een hoop punten op kunnen leveren!
Sparen jullie allemaal voor Kuijt. Ik heb al weken Arveladze en Hoogendorp in de spits en dat bevalt ook prima! Achterin wat AZ'ers en Feyenoorders...
Oct-06-2005 16:27
AversusZ
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Arveladze meteen de eerste ronde al gekocht. Goeie aankoop gebleken
Oct-07-2005 07:13
yahoo
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2005
*Vloek* Hoop dat vandaag nog wat punten gaat opleveren, gister veeeeel te veel punten laten liggen op de bank:
Pieckenhagen 6 punten
Trabelsi 3 punten
Heubach 6 punten
Huntelaar 9,9 punten
Waarschijnlijk zat ik nog met vorige week in mn hoofd, hahaha, toen Huntelaar nog geschorst was en Trabelsi & Heubach beide geblesseerd waren... Naja iig nu snel gewisseld voor volgende week, want Dumjävel hijgt met 0,4 punten verschil wel erg in mn nek
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by yahoo
*Vloek* Hoop dat vandaag nog wat punten gaat opleveren, gister veeeeel te veel punten laten liggen op de bank:
Pieckenhagen 6 punten
Trabelsi 3 punten
Heubach 6 punten
Huntelaar 9,9 punten
haha ik had precies dezelfde spelers nog op de bank zitten! Van Huntelaar wist ik niet dat z'n schorsing er al op zat, en van Heubach en Trabelsi wist ik niet of ze alweer fit waren. Aan hun punten te zien was dat echter niet het geval...
Oct-17-2005 15:57
yahoo
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by Matthijs
haha ik had precies dezelfde spelers nog op de bank zitten! Van Huntelaar wist ik niet dat z'n schorsing er al op zat, en van Heubach en Trabelsi wist ik niet of ze alweer fit waren. Aan hun punten te zien was dat echter niet het geval...