ziet er weer groot uit daar in de ahoy hopelijk is het uitverkocht tegen dan maar heb er wel zin in, tis weer veel te lang geleden
quote:Originally posted by Bomar ziet er weer groot uit daar in de ahoy hopelijk is het uitverkocht tegen dan maar heb er wel zin in, tis weer veel te lang geleden pm gelezen ?
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Eagle` pm gelezen ? ge hebt geluk, ge kunt nog tot morgen online bestellen bij ticketbox; maar dat ticket komt dan wel aan bij mij hier thuis, is da een probleem?
Wie gaat er allemaal?? ik heb alvast een ticket zijn er nog mensen die met de trein gaan? ik pak wss met speentje de trein; of als er nog plaatsen zijn in een auto van iemand?
Ik ben er ook bij
Ik ook als ik mijn ILT tickets kan verkopen. Hoop dat Armin Only tegen dan al niet uitverkocht is :s
het hele concert wordt live uitgezonden op fresh fm gaat er nu echt zo weinig volk van hier ernaartoe?
ik hoop dat één of andere genereuze mens die set opneemt en dan online smijt, want ik ben gans het weekend op weekend met mn vriendin...
___________________ http://www.mytrance.be
quote:Originally posted by FredNova Als er iemand een ticket zoekt, ik heb er eentje over... hmmz