Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Frank-HH
what a realy BAD LineUp??

....by by Innercity say all German Trance Addicts!

Just because you don't like these kind op styles the line-up is bad?

------

Prima line-up! Alleen krijg je hier inderdaad nooit een RAI mee vol... Voor de rest is het allemaal al wel gezegd .

Old Post Oct-04-2005 14:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stephan B
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Mighty Johnny
but i think trance energy not consist of psy trance...

i compare it much more with names how johan gielen,ferry corsten,cosmic gate,jean etc.

Trance Energy can use a change too you know. Gielen en Jean are pure crap imo. So why not book some more surprising names. Trance should evolve, and it doesn't evolve with parties who are constantly the same (like TE who always has some regular names like Gielen and Jean, who are most definitely not the best trance DJs out there) I don't mind a seperate area with psy trance. quite interested in that music

Old Post Oct-04-2005 14:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Stephan B Click here to Send Stephan B a Private Message Add Stephan B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Just because you don't like these kind op styles the line-up is bad?

Ik bekijk het liever andersom... Dat de line-up vernieuwend is, maakt 'm nog niet goed

Anyway... Ik vind het nog steeds tien keer niks.

Old Post Oct-04-2005 14:15 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

quote:
Originally posted by eieregooie
Ik bekijk het liever andersom... Dat de line-up vernieuwend is, maakt 'm nog niet goed

Anyway... Ik vind het nog steeds tien keer niks.

Maar dat maakt hem nog niet slecht! Jij vindt de line-up slecht...

Zoals Djeebie al zei, ze zijn erg goed in hun eigen stijl. Alleen wordt de stijl niet door iedereen gewaardeerd.

P.s.: Commerciele sletjes!

Old Post Oct-04-2005 14:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Maar dat maakt hem nog niet slecht! Jij vindt de line-up slecht...

Dat ontken ik ook niet, maar omdat ik er geen waardering voor op kan brengen kan ik ook niet zeggen of de line-up op zich goed is of niet, want daarvoor weet ik er niet genoeg vanaf. Tuurlijk blijft het een persoonlijke mening, maar als een groot deel van de potentiele bezoekers het zo hard afzeikt kan je toch ook wel stellen dat ID&T het niet goed gedaan heeft...

En misschien wordt het wel heel gaaf, zou best kunnen, maar dan zal ik er iig niet om treuren dat ik er niet bij was

als er een feestje is met Jean, Gielen, Jurgen, Jose en G-Spot roepen we hier ook met zijn allen heel hard dat het kut is, maar reken maar dat zo'n tent dan nokkie vol gaat en het dak eraf vliegt. Voor de organisator een fantastische line-up, evenals voor al die bezoekers. Is ook een goeie line-up, maar dat weerhoud me er niet van om te roepen dat t kut is. Zelfde gaat hier een beetje op vind ik. Alleen omdat het nieuwe leete namen en stylen zijn moeten we het maar per definitie goed vinden, ook al vinden we het niks?

Old Post Oct-04-2005 14:32 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

ach meeste mensen weten niet eens wie wat draait. Ze willen alleen maar voor grote namen komen, die altijd hetzelfde draaien. nieuwe dingen ontdekken ho maaR.... Wat de boer niet kent, wat de boer niet vreet

maja daar komt wel bij dat ze als organisatie een groot risico lopen weer niet uitverkocht te raken, want het zijn allemaal boeren in nederland

anyways ik weet zelf ook nog niet als ik ga, wel een paar aardige namen staan er hoor.

Old Post Oct-04-2005 15:30 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Op zich lijkt me zo'n muzikale vernieuwing wel spannend. Je weet totaal niet wat je voorgeschoteld krijgt. Als je open staat voor ALLE stromingen van de dance dan ga vermaak je je wel. Nu maar hopen dat genoeg mensen er het geld voor over hebben...

Old Post Oct-04-2005 16:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sebastian1982
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004

wat een godverdomme kut line-up!

niet als laats keer 2 op een kaart, maar liever 10 op een kaatje!!

Old Post Oct-04-2005 16:55  Germany
Click Here to See the Profile for Sebastian1982 Click here to Send Sebastian1982 a Private Message Add Sebastian1982 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

Ik hoop eigenlijk ook wel op wat meer psytrance op Trance Energy, beviel me zeer goed op DV

Innercity wordt een dikke nee, Qlimax wordt weer even mensen bijeensprokkelen...

Old Post Oct-04-2005 17:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ach meeste mensen weten niet eens wie wat draait. Ze willen alleen maar voor grote namen komen, die altijd hetzelfde draaien. nieuwe dingen ontdekken ho maaR.... Wat de boer niet kent, wat de boer niet vreet

maja daar komt wel bij dat ze als organisatie een groot risico lopen weer niet uitverkocht te raken, want het zijn allemaal boeren in nederland

anyways ik weet zelf ook nog niet als ik ga, wel een paar aardige namen staan er hoor.

Voor onbekende namen ga je maar naar een kleiner feestje. Dit is onrealistisch. Je krijgt met deze line-up de zalen niet vol.
Daarnaast zullen mensen zelf op onderzoek uit gaan naar wat DJ's draaien. Ze hebben allemaal een internetsite. Innercity had aan het begin iets magisch, iets vernieuwend. Dat is er al lang niet meer bij. Innercity stond bekend om zijn grote artiesten. het jaar na marco V is Innercity flink achteruit gegaan. het hele ID$T concept was toen in een omkeerpunt gekomen. Op dat zelfde moment wisten ze ook Shockers te verneuken. bravobravo.

Old Post Oct-04-2005 17:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Tja.. 'vernieuwende' line-up

paar leuke namen, maar conservatieve prijs. 47,50 euro vind ik toch echt te veel van het goede op dit moment, kies dan liever voor zekerheid. (Tiesto HMH bv) 2 jaar geleden had ik het er op gewaagd, maar geld is niet meer in overvloed aanwezig hier..

en idd, innercity2000 was de laatste echt goede innercity, geniaal.. Paul van Dyk, gaaf dat ik er nu EINDELIJK een filmpje van heb

was het niet zo, dat die Camel girls die staafjes ook maar gratis gingen uitdelen?

Old Post Oct-04-2005 17:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth

Fok jullie allemaal!!
stelletje Negative Nancy's!!

w00t! dit is ZEKER de beste innercity line-up ooit!!!

Zeker dat ik hierheen ga ook,
2ManyDj's
Alter Ego
Dave Clarke en Steve Rachmad
Terry Toner & Herr Arter
Nic Fanciulli

ID&T gaat eindelijk is met haar tijd mee, een electro EN een minimal zaal wtf
en het allermooiste wat me ooit is overkomen: GEEN HARDSTYLE EN GEEN TRANCE!!!!

god bestaat

www.balticbastian.com/

Old Post Oct-04-2005 17:42  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [17-12-2005] Innercity - RAI, Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID Vocal "Let Me Take You For Ride, Can You Feel Me, Come With Me" [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnastacia - Anastacia (Original Rave Version) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:20.

Forum Rules: