|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Maar dat maakt hem nog niet slecht! Jij vindt de line-up slecht... |
Dat ontken ik ook niet, maar omdat ik er geen waardering voor op kan brengen kan ik ook niet zeggen of de line-up op zich goed is of niet, want daarvoor weet ik er niet genoeg vanaf. Tuurlijk blijft het een persoonlijke mening, maar als een groot deel van de potentiele bezoekers het zo hard afzeikt kan je toch ook wel stellen dat ID&T het niet goed gedaan heeft...
En misschien wordt het wel heel gaaf, zou best kunnen, maar dan zal ik er iig niet om treuren dat ik er niet bij was 
als er een feestje is met Jean, Gielen, Jurgen, Jose en G-Spot roepen we hier ook met zijn allen heel hard dat het kut is, maar reken maar dat zo'n tent dan nokkie vol gaat en het dak eraf vliegt. Voor de organisator een fantastische line-up, evenals voor al die bezoekers. Is ook een goeie line-up, maar dat weerhoud me er niet van om te roepen dat t kut is. Zelfde gaat hier een beetje op vind ik. Alleen omdat het nieuwe leete namen en stylen zijn moeten we het maar per definitie goed vinden, ook al vinden we het niks?
|
|
Oct-04-2005 14:32
|
|
|
 |
 |
Sebastian1982
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2004
|
|
|
Oct-04-2005 16:55
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
|
|
|
Oct-04-2005 17:42
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:20.
Forum Rules: