|
Heb de fotos van partyflock, komen van Reverze ...
Klik klik:
http://partyflock.nl/photo/218581.html
http://partyflock.nl/photo/218526.html
Daar worden de lieve meisjes uitgelachen met hun kleren + hun ski-talenten ... + lees wa ze daar op te zeggen hebben:
| quote: |
Het was ook nie de bedoeling om er leuk uit te zien , iedereen loop zo op feesten in belgie MAARJA ,leukk we worden weerr belachelijk gemaakt. maar gelukkig zijn we nog maar 14jarige opgeblazen pinooos EN BDANKT. beter hou je je commentaar voor je en leer skieen.
GrEeTzz Thé BunnYhoPpeRs |

___________________
I keep the pain of a broken soul ...
|