___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Mar-27-2006 17:14
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
Kopen? Wat is dat!
Nee ben hem nu ook aan het luisteren. Mixen zijn zoals iedereen zegt, af en toe slecht.. Mja
Zal de cd wel kopen..
Mar-27-2006 17:27
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands
hijs dus ergens al gelekt aan verschillende reacties te lezen
Mar-27-2006 17:39
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
Hij werd gisteren tijdens de WMC uitgedeeld..
Mar-27-2006 17:44
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!
Registered: Apr 2001
Location: THe Netherlands
Yep idd, hij is uitgelekt, ben hem ook aan het luisteren het mixen is soms erg storend..de trackselectie is wel erg lekker. Ga hem toch wel kopen volgende maand en natuurlijk naar de release party 3 Juni!
Mar-27-2006 18:59
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
Deze cd is best wel nog 'acceptabel'... Sommige reacties zijn wat overdreven vind ik
Colour My Eyes --> Empty Streets is huilen met de pet op, maar daar blijft het voor mij bij. Kben benieuwd naar de sampler; dan kan ik mijn eigen ISOS aan mekaar mixen
De trackselectie is zonder wenige twijfel wel subliem
Mar-27-2006 21:37
drpeer_holland
Leon Bolier Addicted!
Registered: Apr 2001
Location: THe Netherlands
quote:
Originally posted by FunkySimon
ik ben niet zon downloader, maar zou em toch wel graag willen horen voordat ik em ga kopen als ik zo hoor dat het mixen verschrikkelijk is...
iemand een kleine tip waar die te beluisteren is?
Stuur maar ff een PM naar me
Mar-28-2006 20:48
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
Heb hem er al een gegeven
Dus Simon, check je PM
Mar-28-2006 20:48
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
ik wil ook wel zo'n pm
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Mar-28-2006 21:02
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
Sja hij luisterd lekker weg...
maar de mixen tja! Dat hij dat zelf niet door heeft, of niet meer waarde aan hecht! Als ik hem was zou ik me er echt dood aan ergeren maja!
Ik ga em wel ff halen alstie in winkel sowieso voor de collectie
___________________
I hate the global warming hoax
Mar-28-2006 21:07
Unique2701
in deep space
Registered: Apr 2005
Location: Amsterdam
vindt cd 2 meer club-ish net als bij isos4, verder is het mixen idd niet geweldig, maar vooral colour my eyes -> empty streets is wel errug storend
vind m niet zo slecht als iedereen beweert, maar van iemand als tiesto mag je idd toch wel VEEL meer verwachten.. Neemt ie uberhaupt wel de tijd om t na het mixen ff terug te horen?!