Registered: Sep 2001
kheb al een tijdje nie meer gephotoshopped... alleen mn profielwerkstuk site... www.vitaminec.tk en ben nu met een site bezig voor een bedrijf (krijg ik zelfs centjes voor w00t ) http://kem.hapklaar.com/gi0vann1/halec.jpg is een eerste opzetje...maar der moet nog flink wat aan gebeuren.
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
zooo.. weer eff nieuwe sigje gemaakt..
het is niet echt mijn stijl maar ik kon eff nix anders bedenken
zodra ik weer diepe inspiratie heb, maak ik wel weer wat nieuws
Registered: Dec 2001
Heey... ik ben in mn post-qontact-kater (denk aan, slapen nix doen, van je vakantie genieten, weer slapen en dan weer nix doen) maar weer is begonnen met photoshop.. Ben namelijk weer is bezig met een siteje voor wat vrienden van me, van de atletiekclub.. Site is nog nie echt veel, maar dis ff een opener van mn site:
Persoonlijk vind ik m wel grappig, maar commentaar mag natuurlijk altijd als het maar gerechtvaardigd is haha
Oja, en voor de liefhebbers.. (die gozer die zo vaag in de lucht hangt rechts ben ik )
LTR!
May-01-2002 12:19
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Oja, en nog ff voor de liefhebbers.. In het AD van vandaag staat een stukkie over een plugin voor o.a. ps waarmee je wat makkelijker achtergronden enzo weg kan halen (ook voor bijvoorbeeld transparante delen in je picz).. Het programmaatje heet Knockout, is van Procreate d8 ik.. je moet maar ff zoeken in Kazaa.. Daar istie te verkrijgen met serial en al LTR
May-01-2002 12:22
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Jappio
Oja, en nog ff voor de liefhebbers.. In het AD van vandaag staat een stukkie over een plugin voor o.a. ps waarmee je wat makkelijker achtergronden enzo weg kan halen (ook voor bijvoorbeeld transparante delen in je picz).. Het programmaatje heet Knockout, is van Procreate d8 ik.. je moet maar ff zoeken in Kazaa.. Daar istie te verkrijgen met serial en al LTR
hehehe hebbik ook gelezen maar thanks voor het herinneren wasset alweer vergeten..:P