|
| quote: | Originally posted by magrec
Deep dish draaide dus echt wel hitjes ok dan kunnen ze wel een paar onbekende dingen draaien voor de rest is het gewoon een standaard deep dish hitjesset. |
Vergeleken met andere dj's op Future Funk was het zeker geen hitjesset. Steve Angello of een Erick-E die draaide pas hitjes !
Maar goed 
| quote: |
Die zakjes water zijn toch gewoon kansloos??? Afzetterij bij het leven. Ik wil voor 2 euro wel een flesje van 0,5 liter en geen zakje van 0,25 waar je niet ��ns al het water uit kunt krijgen. Wat dat betreft kijk je met weemoed terug naar awakefestival waar je niet meer dan 2 munten voor drank kwijt bent. |
Ja ok, het is afzetterij, maar dat vind ik van drank altijd of het nou cola of water is... alcohol uitgezonderd dan, dat vind ik wat rechtvaardiger.
Verder vind ik die zakjes echt wel beter dan die kut flesjes die je vaak nog zonder dop mee krijgt ook. Zakjes zijn veel beter te vervoeren en geeft niet zoveel afval.
|